.

Vraag

Nummerbehoud annuleren

  • 22 July 2012
  • 12 reacties
  • 1154 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 12 reacties
Is het mogelijk om om het verzoek tot nummerbehoud te cancelen?

Na gedoe met zgn. incorrecte simkaartnummers heb ik inmiddels liever het nieuwe nummer dan nog langer te moeten wachten op het porteren van mijn oude....

12 reacties

Badge +6
Beste Henri,

Welkom op het forum!
Ik heb het verzoek voor nummerbehoud voor je laten annuleren en de bundels voor laten activeren.
De bundels zijn na half 6 vanmiddag geactiveerd.
Badge
Beste Henri,

Welkom op het forum!
Ik heb het verzoek voor nummerbehoud voor je laten annuleren en de bundels voor laten activeren.
De bundels zijn na half 6 vanmiddag geactiveerd.


Bedankt voor de vlotte reactie!

Wbt. de internetbundel heb ik direct een bevestigingsmail gekregen, krijg ik die ook nog van de belbundel?
Badge +6
Beste Henri,

Ik heb het voor je nagekeken in het systeem en je belbundel is geactiveerd.
Geachte heer /mevrouw,

Ik heb vandaag al wel een email gestuurt naar Simyo om ook mijn nummerbehoud te annuleren maar het kan drie werkdagen duren voor ik reactie hierover krijg.

Zou het bij mij ook op deze manier kunnen om dit te annuleren? 

Met vtiendelijke groet,

Johan
Badge +6
Geachte heer /mevrouw,

Ik heb vandaag al wel een email gestuurt naar Simyo om ook mijn nummerbehoud te annuleren maar het kan drie werkdagen duren voor ik reactie hierover krijg.

Zou het bij mij ook op deze manier kunnen om dit te annuleren? 


Met vtiendelijke groet,

Johan


Beste Jhpboerman,

Welkom op het forum!
Ik heb het verzoek voor nummerbehoud voor je laten annuleren en je bundels geactiveerd. Je belt vanaf vandaag binnen de bundel met het telefoonnummer van Simyo. Houdt er wel rekening mee dat wanneer je een abonnement hebt bij je huidige provider je zelf het abonnement dient op te zeggen. Simyo gaat het abonnement niet meer opzeggen omdat het verzoek voor nummerbehoud is geannuleerd.
Beste Natascha,

Hartelijk bedankt voor de  mogelijkheid en de snelle reactie, ik ga het abonnement zelf opzeggen.


Met vriendelijke groet,

Johan Boerman
Badge +6
Beste jhpboerman,

Graag gedaan! Fijne dag.
Ik had ook graag mijn nummerbehoud aanvraag ongedaan gemaakt; het blijkt dat mijn oude sim is verlopen (wegens verblijf buitenland niet gebruikt) en ik zie nu op de website van T-Mobile dat ik het nummer dan kwijt ben. Dus ik denk niet dat nummerbehoud veel zal uithalen. Graag had ik dus m'n nieuwe nummer geactiveerd...
Badge +6
Ik had ook graag mijn nummerbehoud aanvraag ongedaan gemaakt; het blijkt dat mijn oude sim is verlopen (wegens verblijf buitenland niet gebruikt) en ik zie nu op de website van T-Mobile dat ik het nummer dan kwijt ben. Dus ik denk niet dat nummerbehoud veel zal uithalen. Graag had ik dus m'n nieuwe nummer geactiveerd...

Beste AlexanderH,

Welkom op het forum!
Ik heb het verzoek voor nummerbehoud voor je geannuleerd en de bundels geactiveerd.
Je belt sinds vandaag met het telefoonummer van Simyo.
Beste Natascha,

Zou je mijn nummerbehoud ook kunnen annuleren? Anders moet ik namelijk nog bijna een maand buiten mijn bundel bellen..

Alvast hartelijk dank!
Beste Henri,

Welkom op het forum!
Ik heb het verzoek voor nummerbehoud voor je laten annuleren en de bundels voor laten activeren.
De bundels zijn na half 6 vanmiddag geactiveerd.


Beste Natascha,

Zou u voor mij hetzelfde kunnen doen?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum mvdleer,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice en is je verzoek behandeld. Je bundels zijn actief en je nummerbehoud aanvraag is geannuleerd.

Groetjes,

Alex

Reageer