.

Vraag

Nummerbehoud annuleren

  • 23 May 2012
  • 6 reacties
  • 505 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Goedendag,
Mijn vorige provider doet lastig met het vrijgeven van mijn nummer, dus zou ik graag mijn nummerbehoud willen annuleren.
Ik ben er van op de hoogte dat bellen en sms'en buiten de bundel valt zolang ik nog het tijdelijke nummer gebruik.
Waar ik niet van op de hoogte was is dat ook internet buiten de bundel valt, met als gevolg dat ik nu een factuur heb van bijna 75 euro.
Ik heb deze informatie nergens terug kunnen vinden in de documenten die ik meegestuurd heb gekregen, en ook op de site staat dat alleen bellen en sms'en buiten de bundel vallen. Tevens staat er op de "Mijn Simyo" pagina dat de ingangsdatum van mijn internetbundel 02-04-2012 is.
Ik vind dit eigenlijk erg jammer en zelfs een beetje misleidend. Het zorgt gelijk voor een naar gevoel bij Simyo als ik eerlijk ben.
Juist omdat ik was overgestapt om wat geld te besparen op mijn telefoonrekening.
Wel complimenten voor de support via dit forum, heb ik bij andere providers nog niet gezien.
Bij voorbaat dank,
Rob

6 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Rob_,

Welkom op het Simyo forum!
Er wordt aangegeven in de welkomstmail dat je abonnement pas wordt geactiveerd als je nummer wordt overgezet. Met het abonnement wordt zowel het bellen/sms-en als het internetten bedoeld. Er wordt tevens geadviseerd om pas je Simyo simkaart te gebruiken als je nummer is overgezet om extra kosten te voorkomen. Wij kunnen het verzoek voor nummerbehoud voor je annuleren en het abonnement activeren met je Simyo nummer. Hierna zul je gebruik kunnen maken van je Simyo abonnement om te bellen/sms-en en te internetten binnen de bundel. In dit geval dien je zelf het abonnement bij je huidige provider op te zeggen. Graag vernemen we hiervoor je akkoord.

Groetjes,

Manisha
Badge
Het annuleren is akkoord.

Groet,

Rob
Badge +2
Beste Rob,

Goed om te horen!

Groetjes,

Arie
Badge
Is mijn abbonament nu al volledig geactiveerd? Ik kijk namelijk net bij mijn verbruikskosten en ik zie dat ik nu alweer op 41+ euro zit?

Ik heb duidelijk aangegeven dat ik akkoord was, en dit was nog ruim in de vorige maand. Graag spoedig aandacht hiervoor.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Rob,

Ik zie dat de bundels helaas niet geactiveerd waren op het moment dat dit was toegezegd door mijn collega. Het verbruik van 8/6/12 - 22/6/12 is hierdoor onterecht buiten de bundel berekend. Wij zullen dit rechtzetten met je factuur van juni. De bundels zijn per vandaag alsnog geactiveerd. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
Bedankt voor de correctie.


Groet,
Rob

Reageer