.

Beantwoord

Nummerbehoud annuleren

  • 28 January 2014
  • 17 reacties
  • 1790 Bekeken

Hallo Simyo,
Ik wil graag mijn nummerbehoud aanvraag annuleren en het tijdelijke nummer voor vast gaan gebruiken.
Met vriendelijke groeten,
Lies van Wijk
icon

Beste antwoord door Natascha 29 January 2014, 14:30

Bekijk originele reactie

17 reacties

Badge +6
Hallo Simyo,
Ik wil graag mijn nummerbehoud aanvraag annuleren en het tijdelijke nummer voor vast gaan gebruiken.
Met vriendelijke groeten,
Lies van Wijk


Hoi Liesvwijk,

Welkom op het forum!
Ik heb de afdeling nummerbehoud een bericht gestuurd om je nummerbehoud te annuleren en de bundels te activeren met het tijdelijk telefoonnummer. Vanmiddag na 17.30 kun je gebruik maken van het tijdelijke telefoonnummer.
Hallo Simyo,

ik wil graag ook mijn nummerbehoud annuleren.
kan dit?

Groeten, Ferdi


Hoi Liesvwijk,

Welkom op het forum!
Ik heb de afdeling nummerbehoud een bericht gestuurd om je nummerbehoud te annuleren en de bundels te activeren met het tijdelijk telefoonnummer. Vanmiddag na 17.30 kun je gebruik maken van het tijdelijke telefoonnummer.
Hallo Simyo,

ik wil graag ook mijn nummerbehoud annuleren.
kan dit?

Groeten, Ferdi
Badge +8
Hallo Simyo,

ik wil graag ook mijn nummerbehoud annuleren.
kan dit?

Groeten, Ferdi


Hoi Ferdi238,

Ik begrijp dat jij afziet van nummerbehoud, en daarmee je abonnement wilt laten beginnen? Als je dat nog even kunt bevestigen hier, dan laat ik dat voor je in orde maken. :)

Groetjes,
Charlene
Hee,
ik zou ook graag mijn aanvraag van nummerbehoud willen annuleren en met mijn tijdelijke nummer verdergaan. Kan dit?
Groetjes, Meike
Badge +8
Hoi Meike.,

Dan geef ik dat door aan de afdeling nummerbehoud :)
Ik zal hier nog een berichtje plaatsen als je bundels actief zijn, ok?

Groetjes, Charlene
Badge +8
Hoi Meike.,

Je bundels zijn nu actief. Je kunt nu van je nieuwe nummer gebruik maken binnen je bundels. :)
Let je wel op dat je deze eerste maand je bundels naar rato krijgt?
Veel plezier met je abonnement :)

Groetjes,
Charlene
hoi ik had een eigen topic gestart met problemen bij HN ik wil graag ook mijn nummerbehoud annuleren ik word ziek van die service van HN kanz e niet tot moeilijk bereiken. mijn HN abbonement verloop 22 mei maar deze wil ik zsm laten beiendigen

alvast dank voor de moeite 

mvg
marko
Badge +8
Hoi marko23,

Ik heb je reactie hier ook gevonden en beantwoord.
Kun je je reactie voortaan op 1 plek op het forum plaatsen? Dan houden we het overzichtelijk en kunnen we de reacties sneller behandelen:)

Groetjes,
Charlene
Hallo Simyo,
Ik wil graag mijn nummerbehoud aanvraag annuleren en het tijdelijke nummer voor vast gaan gebruiken.
Kan dit?
Met vriendelijke groeten,
Sophie Peeters
Reputatie 2
Badge +6
Hallo Simyo,
Ik wil graag mijn nummerbehoud aanvraag annuleren en het tijdelijke nummer voor vast gaan gebruiken.
Kan dit?
Met vriendelijke groeten,
Sophie Peeters


Hoi Bubbles,

Welkom op het forum :)

Het is altijd mogelijk om je aanvraag nummerbehoud te annuleren, mits wij het nummer nog niet hebben overgenomen 🙂 Ik zie dat we jouw telefoonnummer niet kunnen overnemen omdat deze niet meer bestaat 😞 Je oude provider heeft dit nummer afgesloten.

Het enige dat we nu kunnen doen is je aanvraag voor nummerbehoud verwijderen, zodat je inderdaad het (tijdelijke) Simyo telefoonnummer als eigen nummer gaat gebruiken. Hiervoor heb ik een e-mail gestuurd naar onze afdeling nummerbehoud. Zij hebben je aanvraag voor je geannuleerd en je bundels geactiveerd.

Je bent vanaf nu dus klant bij ons 🙂 Neem eens een kijkje op ons forum. Als je ergens vragen of opmerkingen over hebt, stel dan gerust je vraag op het forum of begin een eigen topic.

Veel plezier met je nieuwe Simyo aansluiting!
Hallo simyo,

Na lang beraad heb ik besloten dat ik afzie van nummerbehoud en zou graag zien dat mijn bundels zo spoedig mogelijk ingaan.

Mvg,
Tom van Iddekinge
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Tom van Iddekinge, welkom op ons forum :)

Ik zie dat je oude telefoonnummer helaas niet meer over te zetten was. Verstandig van je om je bundels dus te laten activeren.

Vandaag worden ze actief 😃
Mijn nummerbehoud is afgewezen, en nu wil ik het hele proces annuleren en dus gewoon gebruik gaan maken van mijn simyo nummer.

Groeten Harmjan
Beste Simyo,

Ik wil ook graag mijn nummerbehoud annuleren en het tijdelijk nummer behouden. En ook graag wil ik dat mijn bundel actief wordt.

Met vriendelijke groet
Najat
Reputatie 5
Badge +10
Mijn nummerbehoud is afgewezen, en nu wil ik het hele proces annuleren en dus gewoon gebruik gaan maken van mijn simyo nummer.

Groeten Harmjan


Beste Simyo,

Ik wil ook graag mijn nummerbehoud annuleren en het tijdelijk nummer behouden. En ook graag wil ik dat mijn bundel actief wordt.

Met vriendelijke groet
Najat


Hoi harmjan en Najat,

Welkom op het forum 🙂. Ik heb voor jullie beide het verzoek doorgestuurd naar onze nummerbehoud afdeling. Zodra ik terugkoppeling heb, laat ik het hier weten.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi harmjan en Najat,

Update 14:47. De aanvraag is geannuleerd. Jullie maken vanaf nu gebruik van het Simyo telefoonnummer.

@Najat. Jouw bundels zijn nu actief en je maakt nu gebruik van de binnen de bundel tarieven.

@harmjan. Jij hebt een prepaid aansluiting, dus jij maakte al gebruik van dezelfde tarieven.

Veel plezier met Simyo 🙂.

Zijn jullie zo geholpen?

Groetjes,

Alex

Reageer