.

Beantwoord

Nummerbehoud afgewezen, wat nu?

  • 22 August 2012
  • 9 reacties
  • 888 Bekeken

Ik kreeg net een mail met de volgende inhoud:

"Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 0617752634  op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.

De reden opgegeven door je vorige provider is: combinatie simnummer en telefoonnummer onjuist.

Simyo Sim Only klanten, LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je af ziet van nummerbehoud!

Besluit je met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer dat je van Simyo hebt gekregen, te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.

Wil je alsnog je nummer behouden, dan verzoeken wij je ons de juiste gegevens te verstrekken zodat wij een nieuwe aanvraag kunnen indienen. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider.
"

Nu wil ik gewoon gaan bellen met het nummer dat ik heb toegewezen gekregen van Simyo. Maar als ik activeer en direct ga bellen ga ik zeker buiten de bundel betalen, of niet? Wat moet ik nu doen?

Mvg, Hans
icon

Beste antwoord door Alex 23 August 2012, 15:40

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je moet zoals je nu doet, aangeven dat je je tijdelijke nummer wilt behouden en je nummerbehoud wil annuleren... Een moderator kan morgen je bundel(s) voor je kan activeren.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum hansgorter,

Als je mij een privé bericht stuurt met daarin het verzoek het tijdelijke nummer te activeren en je nummerbehoud aanvraag te annuleren, laat ik de bundels activeren, zoals Groentjuh aan geeft.

Groetjes,

Alex
beste alex

hoe stuur ik je een prive bericht???
en als je dit leest mischien zou je het zo ook voor me kunnen regelen..
mij nr. is 06********
alvast hartelijk dank voor de moeite.

mvg hans
Reputatie 2
Badge +1
Beste hansgorter,

Wij hebben jouw aanvraag voor nummerbehoud definitief geannuleerd en jouw bundels per vandaag geactiveerd. Je kan vanaf 17:30 gebruik maken van jouw aansluiting binnen de bundel.
Ik zou ook graag mijn nummerbehoud willen anuleren, hoe kan ik dat doe? Kan iemand mij helpen?

Groetjes Lin
Beste hansgorter,

Wij hebben jouw aanvraag voor nummerbehoud definitief geannuleerd en jouw bundels per vandaag geactiveerd. Je kan vanaf 17:30 gebruik maken van jouw aansluiting binnen de bundel.
zou je dat ook bij mij willen doen, bij voorbaat dank
Reputatie 2
Badge +1
Hey hartje_Lin,

Volgens mijn gegevens heb je vandaag contact met de klantenservice gehad en is jouw aanvraag voor nummerbehoud reeds geannuleerd. Zou je mij even kunnen laten weten of deze informatie klopt?
Hallo,

Ik heb onlangs een mail gestuurd met daarin verwezen dat ik mijn tijdelijke telefoonnummer wil laten activeren en ik af zie van het nummerbehoud. Alleen heb ik nog steeds geen e-mail terug en is mijn bundel nog niet geactiveerd. Graag hoop ik hierbij dat dat z.s.m. gebeurt.

Anja Lazeroms
Badge +2
Beste Anja L.,

Uit onze gegevens blijkt het tijdelijk nummer inmiddels is geactiveerd. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Mocht dit niet het geval zijn of als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer