.

Beantwoord

Nummerbehoud afgewezen. Wat nu?

  • 5 August 2017
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

Ik ben sinds gister overgestapt naar t-mobile maar mijn nummerbehoud is door simyo afgewezen, ook is mijn abonnement bij jullie niet stop gezet.
Ik heb contact gehad met t-mobile maar die kunnen mij niet vertellen waarom mijn nummerbehoud is afgewezen?
Kunnen jullie mij dat vertellen?
icon

Beste antwoord door Asma 9 August 2017, 14:15

Bekijk originele reactie

2 reacties

Wel raar dat je pas op de dag dat je over gaat verneemt dat je nummerbehoud is afgewezen. Daar hoorde T-Mobile je dus van op de hoogte brengen voor de geplande overgang plaats zou vinden. Zij hebben immers de aanvraag gedaan bij Simyo nadat jij tijdens het afsluiten van je abonnement daar een verzoek voor had ingediend. Nu zit je blijkbaar opgescheept met 2 abonnementen.

Simyo gaat je dus wel de reden vertellen, waarschijnlijk wel pas na het weekend. Maar ik zou ook nog eens bij T-Mobile vragen waarom je niet eerder iets hebt vernomen van ze.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Anke37,

Welkom op het Forum!

Ik vind het erg vervelend dat je verzoek voor nummerbehoud is afgewezen.

Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact gehad met één van mijn collega's. Ook heb je een nieuw verzoek voor nummerbehoud ingediend en is je telefoonnummer vandaag overgezet. Dat is goed nieuws!

Maak je vooral geen zorgen, want je abonnement bij ons wordt beëindigd wanneer je telefoonnummer is overgezet. Hier hoef jij geen actie voor te ondernemen.

Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt?

@ Ray, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer