.

Beantwoord

Nummerbehoud afgewezen. Wat nu?

  • 14 February 2017
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

hallo Simyo team,

Betr. Simyo order **********

Heb aanvraag gedaan voor nummerbehoud maar dit wordt afgewezen daar kombinatie van simkaartnummer/telefoonnummer niet klopt.

Heb heden morgen onderstaande gegevens bij Ziggo gekontroleerd :

Telefoonnummer : 06***********

Provider : Ziggo ( of heeft soms UPC staan)

Ziggo klantnummer : ********

Ziggo simkaartnummer : *************


Gaarne pergaande bericht

Met vriendelijke groet


Marrigje van Steenis Oosterom
icon

Beste antwoord door Asma 15 February 2017, 12:16

Bekijk originele reactie

2 reacties

U geeft blijkbaar niet zoveel om uw privacy :8

Word nota bene aangeven bij het plaatsen van een bericht.

U kunt zelf binnen een uur na plaatsen het bericht nog aanpassen.

Ik heb Simyo erop geattendeerd..
Reputatie 6
Badge +7
Hoi verkiezingsposter,

Welkom op het Forum. Leuk dat jij je vraag hier stelt. :)

Wat fijn dat je bericht inmiddels is aangepast op aanraden van Ray. Het Forum is openbaar, dus is het vanwege je privacy niet toegestaan om hier privé gegevens te delen.

Ik vind het erg vervelend dat je nummerbehoud was afgewezen. Via onze website kun je zelf een nieuw verzoek voor nummerbehoud indienen. Hiervoor log je in met je tijdelijk Simyo nummer via Mijn Simyo.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je verzoek voor nummerbehoud inmiddels gelukkig is goedgekeurd! Je telefoonnummer zal hierom op 27 maart 2017 overgezet worden naar je Simyo simkaart.

Op deze dag zal je abonnement bij UPC opgeheven worden, waarna je abonnement bij ons in zal gaan. Ik adviseer je om je Simyo simkaart een dag van te voren te activeren via Mijn Simyo. Op deze manier weet je zeker dat de overstap goed zal verlopen. :D

Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?

@ Ray, erg bedankt voor je oplettendheid! Heel fijn dat je zo snel hebt kunnen schakelen. 😎

Groetjes,
Asma

Reageer