Voor alle zekerheid geef ik u het tijdelijke nummer en het wachtwoord waarmee ik bij simyo kan inloggen voor het activeren.
Robert Jan Gruijs
(Tijdelijk) mobiel nummer: 06********
Wachtwoord: ***********
Dit heb ik nog niet gedaan vanwege dat ik eerst mijn beltegoed denk te moeten opmaken. ???
Hoe moet ik nu verder handelen?
Deka zelf geeft als antwoord in hun faq :
U kunt altijd uw nummer meenemen naar een andere provider. Wanneer de aanbieder een correct verzoek indient, zal dit door Deka Mobiel in behandeling worden genomen.
Ik kocht bij de deka opwaardeerkaarten, dus geen automatisch opwaarderen of zo.
Mijn huidige beltegoed is zo goed als op, dus ik moet een nieuwe kaart kopen, zeker nu er oponthoud opgetreden is. Wat gebeurt daarmee zodra ik met simonly kan gaan bellen en internetten etc, met nummerbehoud?
Kan ik de simkaart zolang laten liggen tot het tegoed op is of zo?
Met vriendelijke groet
Robert Gruijs
Deze mail is door mijn vrouw verstuurd aangezien zij dit soort zaken voor me regelt. Graag reageren op dit adres.
Simyo Klantenservice
>> Beste Robert Jan Gruijs,
>>
>> Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06********Â op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.
>>
>> De reden opgegeven door je vorige provider is:
>> Telefoonnummer en simkaartnummer komen niet overeen volgens vorige provider. Neem contact op met uw vorige provider.
>>
>> Via Mijn Simyo kun je de gegevens van je nummerbehoud aanvraag wijzigen. Nadat je hebt ingelogd, zie je een blauwe balk in het tabblad Overzicht van waaruit je de gegevens kunt aanpassen. We dienen daarna een nieuwe aanvraag in. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider.
>>
>> Log je voor het eerst in, dan vragen wij je direct de simkaart te activeren. Dit betekent niet dat je abonnement start: je abonnement en bundels starten pas op de dag dat we je huidige nummer overzetten op je Simyo simkaart.
>>
>> Simyo Sim Only klanten: LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je afziet van nummerbehoud! Besluit je namelijk met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.
>>
>>
>> Met vriendelijke groet,
>>
>> Het Simyo team
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie