.

Beantwoord

Nummerbehoud afgewezen datum te ver in de toekomst

  • 5 November 2013
  • 1 reactie
  • 8115 Bekeken

Mijn aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen. De gewenste overzetdatum is 13-02-2014, de dag per wanneer ik het oude abonnement heb opgezegd. Ik vermoed dat de opzegging nog niet verwerkt was toen het verzoek om nummerbehoud werd ingediend.

Ik kan nu echter het verzoek niet opnieuw indienen, in ieder geval niet per 13-02-2014: het scherm wordt steeds gereset op een datum van 13-11-2013. Wat is hier aan de hand? Ligt de datum te ver in de toekomst?
icon

Beste antwoord door Natascha 6 November 2013, 13:40

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Mijn aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen. De gewenste overzetdatum is 13-02-2014, de dag per wanneer ik het oude abonnement heb opgezegd. Ik vermoed dat de opzegging nog niet verwerkt was toen het verzoek om nummerbehoud werd ingediend.

Ik kan nu echter het verzoek niet opnieuw indienen, in ieder geval niet per 13-02-2014: het scherm wordt steeds gereset op een datum van 13-11-2013. Wat is hier aan de hand? Ligt de datum te ver in de toekomst?


Hoi Sandra77,

Welkom op het forum!
De datum waar jij op wilt overstappen ligt te ver in de toekomst. Ik raad je aan met ons contact op te nemen op 13 december.
Op 13 december is het precies 2 maanden voor het einde van je contract en dan kunnen wij een nieuw verzoek voor indienen.

Reageer