.

Beantwoord

nummerbehoud afgewezen

  • 24 August 2012
  • 3 reacties
  • 461 Bekeken

Ik heb voor mijn vrouw een abonnement aangevraagd, dat is bij controle van het rekeningnummer afgewezen, omdat de naam niet klopt met haar naam. Dit op zich is bijzonder, omdat het een rekning is die op beide namen staat.

Nu heb ik een nieuwe aanvraag gedaan, maar nu wil ik een schermafdruk van de betaling mailen als bewijs dat het rekeningnummer klopt met haar naam. Ik weet echter niet waar ik dat heen moet mailen?

groeten, Frans
icon

Beste antwoord door Wayne 27 August 2012, 16:20

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum FransR,

Je mag de schermafdruk van de betaling mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]. Zodra wij deze ontvangen zullen wij onze financiele afdeling, indien de tenaamstelling correct bevonden wordt, verzoeken om de bestelling alsnog goed te keuren.
dag Wayne,

Dit heb ik inmiddels gedaan via het mailadres van mijn vrouw (judithgmvasquez@gmail.com). We hebben ook een ticketnummer;
(ticketnummer #187350)
Ik ga er vanuit dat het nu dus goed komt.

bedankt,

Frans
Reputatie 2
Badge +1
Hey FransR,

Wij hebben jouw email ontvangen en de bestelling is geaccepteerd. Je kunt de simkaart binnen 2-3 dagen verwachten.

Reageer