.

Beantwoord

Nummerbehoud afgewezen

  • 1 August 2012
  • 16 reacties
  • 846 Bekeken

Badge
Ik heb nieuwe abo aangevraagd bij simyo, daarbij neem ik mijn nummerbehoud mee! Het is afgewezen , het blijkt dat de datum niet klopt! Dus het gaat per 29 september 2012. Ik wil zeker mijn nummer meenemen en geen nieuwe nummer!
icon

Beste antwoord door Natascha 2 August 2012, 11:09

Bekijk originele reactie

16 reacties

Badge +6
Beste Celiker,

Welkom op het forum!
Kan je mij in een privé bericht het tijdelijk telefoonnummer versturen die van je Simyo hebt gekregen zodat ik het voor je kan nakijken in het systeem.
Badge
Hallo natascha,
Mijn tidelijke nr is . Ik heb wel geactiveerd, maar gebruik het nog niet voorlopig. Ik wacht af tot dat de abo bij vodafone verlopen is. Abo verloopt op 29 september.
Badge +6
Beste Celiker,

Vodafone heeft het verzoek van Simyo afgewezen omdat er een contract loopt t/m 27 augustus. Ik kan een nieuw verzoek laten indienen voor 28 augustus om je nummer over te laten nemen door Simyo. Kan je mij laten weten of dit accoord is.
hi, ik heb aan gevracht om mijn oude nummer behouden, maar ik heb een e-mail geschrijven dat niet mogelijk is. ik wil gewoon mijn nieuw simyo nummer gebruiken, wat moet ik precis doen?
Badge +6
hi, ik heb aan gevracht om mijn oude nummer behouden, maar ik heb een e-mail geschrijven dat niet mogelijk is. ik wil gewoon mijn nieuw simyo nummer gebruiken, wat moet ik precis doen?

Beste Gil,

Welkom op het forum!
Het verzoek voor nummerbehoud is afgewezen omdat het simkaartnummer niet klopt.
Graag ontvang ik per privé bericht het juiste simkaartnummer. Het simkaartnummer van Vodafone begint met 8931 en bestaat uit 19 cijfers.
Badge
Hoi natascha,
Ik ga akkoord, ik wil simyo xxl actie pakket.
Badge +6
Hoi natascha,
Ik ga akkoord, ik wil simyo xxl actie pakket.


Beste Celiker,

Ik heb een nieuw verzoek voor je laten indienen. Je hebt volgens de gegevens een Simyo XXl bestelt.
Badge
Hallo ik dacht mijn abo 28 augustus werd geactiveerd en met nummerhoud. ?k krijg bericht dat het geactiveerd is met nieuwe nummer, en dat is niet wat ik wil.
Badge +6
Hallo ik dacht mijn abo 28 augustus werd geactiveerd en met nummerhoud. ?k krijg bericht dat het geactiveerd is met nieuwe nummer, en dat is niet wat ik wil.

Beste Celiker,

Je telefoonnummer wordt op 28 augustus overgenomen van je huidige provider.
Badge
Hallo natascha,

Heb bericht gekregen dat ik de simkaart moet activeren maar weet de pin kode en puk code niet
Reputatie 2
Badge +1
Hey Celiker,

Indien je inlogt op de persoonlijke pagina via www.simyo.nl kan je de simkaart activeren en na het activeren vind je de pin en puk code op jouw persoonlijke pagina onder het tabblad gegevens en instellingen.
Badge
Hallo
Mijn internet soet niet. 3 g is niet te vinden terwijl het open staat
Badge
Oo wayne

Mijn 3 g is niet te vinden, terwijl het open staat
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Celiker,

Volgens onze gegevens heb je wel kunnen internetten. Als je 3G niet werkt, raad ik je aan om na te gaan of je je toestel ook zo hebt ingesteld dat er verbinding gemaakt kan worden met het 3G netwerk. Je kunt dit vaak vinden onder de netwerk instellingen van je toestel. De netwerkmodus moet dan staan op zowel GSM als UMTS.

Kan je aangeven of dit is gelukt?

Groetjes,

Alex
Badge
Die termen kom ik helemaal niet voor. Kun je mij uitleggen hoe ik dat doe met i phone 3
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Celiker,

Ik durf je niet te vertellen waar deze mogelijkheid op de Iphone 3 te vinden is. Hiervoor zou je de handleiding moet raadplegen. Misschien dat iemand anders op het forum je hiermee kan helpen. Succes.

Groetjes,

Alex

Reageer