.

Beantwoord

nummerbehoud aanvragen voor een bestaand simyo-only abo, hoe doe ik dat?

  • 19 August 2019
  • 4 reacties
  • 291 Bekeken

Beste simyo medewerk(st)er,
ik wil het nummer veranderen van mijn simyo-only abo,en ik lees dat ik dat via dit forum kan aanvragen? Klopt dat (nog) en zo ja welke informatie heeft u van mij nodig en hoe kan u die geven?

vr grt Henk
icon

Beste antwoord door Kevin 20 August 2019, 12:11

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Dat kost 5 euro. Als jij hier zegt dat je dat OK vindt maakt iemand van Simyo dat verder in orde.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Henkx,

Welkom op het Simyo forum!

Zoals zojuist telefonisch al besproken is het zeker mogelijk om alsnog nummerbehoud aan te vragen als je nummer al een tijde actief is bij ons. Als je inlogt op Mijn Simyo kun je vervolgens gaan naar instellingen > simkaart > nummerbehoud aanvragen.

Je krijgt vervolgens een verificatie-sms op het te behouden nummer. Nadat je hier de code naar terug hebt gezonden zal de aanvraag ingediend worden. Als de huidige provider akkoord is dan zal je nummer over ongeveer een week worden overgezet op je huidige Simyo aansluiting.

Dankjewel voor de hulp wimj12! Ik had de vraag zelf ook begrepen, het ging dus om nummerbehoud en niet om het aanvragen van een nieuw nummer.

Groetjes,

Kevin
Beste Kevin,
bedankt voor de instructies. Ik heb die uitgevoerd en de code die daarop is verstuurd is: 79359

met vr grt Henk
Reputatie 7
Badge +6
[h4]Hi Henkx,[/h4]

Heb je de verificatie code ook terug ge'smst? Anders kan de aanvraag niet worden voltooid.

Groetjes,
Daisy

Reageer