.

Vraag

Nummerbehoud aanvraag is afgewezen

  • 7 August 2012
  • 5 reacties
  • 699 Bekeken

Geachte medewerker,

ik ben inmiddels al twee weken onbereikbaar, terwijl ik ruim tien sollicitaties heb lopen. Mijn nummerbehoud is bij mijn oude provider geweigerd. Het mislukken van de nummerportering is een gevolg van een fout bij jullie. In een eerdere aanvraag bij jullie is er namelijk wekenlang niks gedaan, waardoor ik te laat een nieuwe aanvraag kon doen.

Ik heb met Vodafone gebeld. Het is mogelijk het nummer opnieuw aan te sluiten, maar dit kost 55 euro. De reden dat het nummer is afgesloten is volgens Vodafone dat het door jullie te laat is aangevraagd. Ik stel voor dat jullie deze kosten betalen en hoop dat ik spoedig mijn oude telefoonnummer terug heb,

in afwachting op uw antwoord verblijf ik,

met vriendelijke groet,

Jochem

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum mijninlognaam,

Volgens onze gegevens was je eerdere nummerbehoud aanvraag afgewezen omdat je telefoonnummer niet porteerbaar zou zijn. De reden van niet kunnen porteren kun je bij je vorige provider navragen. Als je nummer bij je vorige provider is afgesloten, kunnen wij daar geen invloed op uitoefenen. Is het abonnement toevallig al opgezegd? Kan je aangeven welke fout Simyo precies heeft gemaakt bij het aanvragen van nummerbehoud? Je eerste aanvraag heb je op 27/7 ingediend. Hierop hebben wij een afwijzing gekregen. Vervolgens is er op 7/8 een nieuwe aanvraag gedaan. Wij kunnen vanuit Simyo niet meer doen dan een aanvraag indienen en wachten op het antwoord van je vorige provider.

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

zoals ik al schreef is in een eerdere aanvraag bij jullie wekenlang niks gedaan, waardoor de tweede aanvraag van 27 juli te laat was.

groetjes

Jochem
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jochem,

Wat bedoel je precies met wekenlang? Je hebt op 27/7 een bestelling gedaan waarbij je nummerbehoud hebt aangevraagd. Deze is behandeld en helaas afgewezen. Wij kunnen niets aan de afwijzing doen. Wellicht doel je op een eerder gedane bestelling welke toen is afgewezen wegens het niet overeenkomen van de juiste tenaamstelling. Wanneer een bestelling is afgewezen, kunnen we ook geen nummerbehoud aanvraag indienen. Maar is je abonnement bij je vorige provider al beëindigd?

Groetjes,

Alex
Op 27 juni heb ik de eerste aanvraag gedaan. De berichten die ik van Simyo kreeg deden voorkomen dat alles goed ging. Over de tenaamstelling hoor ik nu pas van jou. In ieder geval werd om een onduidelijke reden en zonder communicatie de aanvraag (te laat) afgewezen.

Inmiddels is Vodafine bereid geweest het nummer over te dragen, maar is het wederom verkeerd gegaan, zonder bericht van Simyo. Ik heb niet mijn oude nummer. Ik zit inmiddels een kwartier te wachten op klanten"service".
Reputatie 5
Badge +10
Hoi mijnlognaam,

Dan begrijp ik nu in ieder geval je punt en ook waarom je hier niet tevreden over bent. We sturen wel altijd een email wanneer een bestelling is afgewezen. Heb je deze niet ontvangen? Ik merk dat het de laatste tijd vaker voor komt dat klanten deze email niet ontvangen. Daarom ben ik benieuwd of je deze email hebt gekregen. Ik zie dat je telefoonnummer op 7/9 wordt over gezet. Morgen wat je te behouden telefoonnummer dus over gezet op je Simyo simkaart.

Groetjes,

Alex

Reageer