.

Beantwoord

Nummerbehoud

  • 13 January 2012
  • 3 reacties
  • 677 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik heb gisteren een nieuw abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Ik heb hier niet alle gegevens voor in kunnen vullen (invulpagina ging verloren), maar ik wil wel graag mijn nummer behouden. Hoe kan ik dat alsnog voor elkaar krijgen? Heb via de website hier gisteren een vraag en details over gestuurd en geprobeerd te bellen, maar ik heb nog geen reactie terug ontvangen. mvg Karin
icon

Beste antwoord door Alex 13 January 2012, 17:27

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +3
eventueel een mailtje sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] een mailtje over sturen?


xd? en als dat niet lukt: probeer te kijken of je iets bij selfservice 'nummerbehoud aanvragen' kan vinden ;-P



en dit was al mijn ideeen die ik kon geven xd
Badge
Email gestuurd, Zelfservice kan niet want ik ben nog niet aangemeld verder. Deze berichten "hangen" aan het profiel en 06-nummer van mijn dochter. Ik denk dat dat dus niet zal gaan lukken. Maar wel bedankt, ik hoop dat het gaat lukken zo.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum djee,

Kan je mij je tijdelijke Simyo telefoonnummer en/of postcode + huisnummer per privé sturen? Vervolgens kan ik ervoor zorgen dat je alsnog nummerbehoud kan aanvragen. Het klopt dat je op dit moment nog niet via je persoonlijke pagina alsnog nummerbehoud kan aanvragen. Ik zal eerst iets moeten veranderen in het systeem.

Groetjes,

Alex

Reageer