.

nummerbehoud

  • 2 December 2012
  • 7 reacties
  • 573 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik heb een nieuw abo afgesloten bij simyo en ik wil absoluut mijn oude nummer houden, dit is een nummer van low call, in het verleden overgenomen door simyo, waarom is dit zo moeilijk?
Ik heb al tel. contact gehad en na c.a. een half uur werd er verteld dat ze een fout hadden gemaakt omdat ze ingevoerd hadden dat het een nummer van telfort was, ik moest nog even in de wacht en toen werd weer de verbinding verbroken.
Wel u raadt het wel, als ik het had geweten had ik naar een andere gegaan voor een nieuwe abo, kan ik er nog onderuit bij simyo of gaan jullie het nou nog alsnog goed regelen.
Ik heb wel een tijdelijk nummer gehad maar die simkaart doe ik er gewoon niet in omdat ik daar niet om gevraagd heb en ik het te duur vindt.
De aanvraag van dit alles is gebeurt op 23-11-2012.
Ik hoop spoedig te vernemen.
Toch maar met een vriendelijke groet, wie weet helpt dit extra.

7 reacties

Of is het zo dat ik wel die simkaart met het tijdelijke nummer erin moet doen en dat ze dan me eigen nummer weer kunnen activeren op die tijdelijke simkaart, wie o wie weet hoe dit in zijn werk gaat?
Hallo Webcare,
wilt u eens reageren op deze postings, ik wil vandaag een afdoende reactie anders cancel ik mijn abo d.m.v. de 7 werkdagen zichttermijn.
Ik heb inmiddels de simkaart met het tijdelijke nummer in de telefoon gedaan en geactiveerd maar ik moet nu nog wel mijn oude nummer krijgen, dit is van low call? dus gewoon simyo.
Kom op Alex of webcare, waarom geen nette reactie.
Ik wil ook een reactie?
graag een reactie
Badge +2
Beste Coriza,

Uit onze gegevens blijkt dat je nummer reeds is overgezet. Wij gaan er van uit dat je probleem is opgelost. Laat ons even weten als dit niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.

Groetjes,

Arie

Reageer