.

Vraag

Nummerbehoud

  • 3 November 2022
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Ik wil overstappen naar KPN omdat ik steeds hele hoge rekeningen krijg voor overschrijving van mijn datalimiet, maar ik heb helemaal geen datalimiet ik wij hebben alleen onbeperkt telefoon. Ik wil nummerbehoud maar dat kan niet volgens Simyo, waarom niet? Mijn vrouw zou via een mail een aanbieding krijgen via een mail, maar het blijft oorverdovend stil. Mede daarom wil ik overstappen men komt afspraken niet na!!!!

Met vriendelijke groet


2 reacties

Reputatie 7

@rhvanduijn Vewijder aub nog even snel je pive gegevens! Hier heb je gedurende een uur na plaatsing de tijd voor.

Dit is een openbaar forum. Je gaat zo wel heel erg onvoorzichtig me je prive gegevens om.

Een moderator @Amy of @Roeqajja zal je topic oppakken en je vragen haar een prive bericht te sturen om met je mee te kijken.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @rhvanduijn,

Bedankt voor je bericht. Allereerst heb ik jouw persoonlijke gegevens uit het bericht verwijderd. Het is namelijk niet heel verstandig om jouw privé gegevens publiekelijk te delen! Ik zie dat @RicoK dit ook heeft aangegeven, bedankt voor je reactie!

Wat jammer om te lezen dat je dit gevoel van ons hebt gekregen! Zolang je een onbeperkte bel bundel hebt zou je niet buiten je bundel moeten kunnen bellen tenzij je naar het buitenland belt! Het is alleen mogelijk om bij een prepaid aansluiting een onbeperkte internetbundel aan te schaffen, de prepaid internetbundel is 30 dagen geldig. Mocht het internet hierna aan blijven staan dan kan het voorkomen dat je zonder internetbundel internet verbruikt waardoor je €0,15 per mb betaald. Hier moet je dan ook waarschuwingen van ontvangen door middel van sms berichten! Heeft 

Zou je mij een privébericht willen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en de bijbehorende persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag even mee om te zien of ik nog iets voor je kan betekenen en wat de reden is dat je geen nummerbehoud kan aanvragen.

Groetjes,
Amy

Reageer