.

Beantwoord

Nummer wijzigen, maar over een maand overstappen?

  • 14 September 2019
  • 6 reacties
  • 374 Bekeken

Badge
Ik zou graag z.s.m. mijn nummer willen wijzigen door prive omstandigheden. Alleen stap ik volgende maan over naar BEN. Daar heb ik ervoor gekozen om mijn nummer te behouden, wat niet zo slim is. Zou dit toch nog kunnen zonder moeilijkheden?

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Kevin 16 September 2019, 12:18

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi KipIsLekker,

Welkom op het Simyo forum!

Ik kan me voorstellen dat je toch graag een nieuw nummer wilt. Als je akkoord bent met de €5 administratiekosten dan kan ik dit voor je in orde maken. Het is verstandig om hierna wel even contact op te nemen met de nieuwe provider. Ze kunnen dan een nieuwe aanvraag nummerbehoud bij ons aanvragen waar wij dan natuurlijk weer akkoord mee zullen gaan.

Wil je me even laten weten of je akkoord bent met de kosten?

Groetjes,

Kevin
Badge
Hoi KipIsLekker,

Welkom op het Simyo forum!

Ik kan me voorstellen dat je toch graag een nieuw nummer wilt. Als je akkoord bent met de €5 administratiekosten dan kan ik dit voor je in orde maken. Het is verstandig om hierna wel even contact op te nemen met de nieuwe provider. Ze kunnen dan een nieuwe aanvraag nummerbehoud bij ons aanvragen waar wij dan natuurlijk weer akkoord mee zullen gaan.

Wil je me even laten weten of je akkoord bent met de kosten?

Groetjes,

Kevin
Reputatie 5
Badge +4
Hoi KipIsLekker,

Ik zie dat je mijn bericht hebt gekopieerd en geplakt. Ben je akkoord met de kosten? Of is het ondertussen al opgelost?

Groetjes,

Kevin
Badge
Hoi KipIsLekker,

Welkom op het Simyo forum!

Ik kan me voorstellen dat je toch graag een nieuw nummer wilt. Als je akkoord bent met de €5 administratiekosten dan kan ik dit voor je in orde maken. Het is verstandig om hierna wel even contact op te nemen met de nieuwe provider. Ze kunnen dan een nieuwe aanvraag nummerbehoud bij ons aanvragen waar wij dan natuurlijk weer akkoord mee zullen gaan.

Wil je me even laten weten of je akkoord bent met de kosten?

Groetjes,

Kevin

Hi, ik ga daar mee akkoord!
Badge
Hoi KipIsLekker,

Ik zie dat je mijn bericht hebt gekopieerd en geplakt. Ben je akkoord met de kosten? Of is het ondertussen al opgelost?

Groetjes,

Kevin

Ik ben akkoord met de kosten dus. Er ging iets verkeerds.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Kipislekker,

Je hebt ondertussen een mail en sms van me gekregen met het nieuwe nummer. Als je je toestel even opnieuw opstart dan zal je hier direct mee kunnen bellen. Neem dus nog wel even contact op met de nieuwe provider zodat de overstap goed gaat.

Groetjes,

Kevin

Reageer