.

Beantwoord

Nummer te snel overgezet naar Simyo?

  • 29 October 2014
  • 3 reacties
  • 306 Bekeken

Hoi,

Mijn contract bij Tele2 loopt (zou lopen) tot 6 december. Ik wil dit nummer behouden en heb een aanvraag tot nummerbehoud ingediend naar Simyo Prepaid. Nu is per 23 oktober mijn nummer naar mijn nieuwe Simyo simkaart overgezet.

Nu zou ik dus nog meer dan anderhalve maand aan Tele2 moeten betalen voor diensten die ik niet meer kan gebruiken. Ik weet niet meer wat ik bij de gewenste overzetdatum heb ingevuld. M.i. had het niet mogen gebeuren dat het nummer voor de einddatum van het contract is overgezet.

Mijn vraag: is dit een 'fout' van Simyo, van Tele2 of toch van mij? Dank voor het antwoord.
icon

Beste antwoord door Tiury 30 October 2014, 13:45

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi jornd, welkom bij Simyo 🙂!

Wat vreemd dat je nummer al is overgezet als je abonnement officieel nog niet was afgelopen. Ik heb dit voor je nagekeken met de nummerbehoud afdeling en ik zie dat je verzoek geplaatst is voor 24-10 en geaccepteerd door je vorige provider. Als je bij Simyo een lopend contract hebt, zouden wij zo'n verzoek afwijzen. Dit had je vorige provider ook kunnen doen of je anders vragen of je akkoord ging met een afkoopsom.

Hebben ze hier extra kosten voor in rekening gebracht?
Bedankt voor je reactie. Naar aanleiding daarvan contact opgenomen met Tele2. Ze hebben (op zich schappelijk) mijn nummeraanvraag per 24-10 goedgekeurd en zullen mij ook maar tot die datum factureren. Waarom ze me die laatste 1,5 maand "laten gaan" is mij een raadsel, maar ik durfde er niet naar te vragen om inderdaad geen slapende extra kosten clausules naar boven te halen 🙂.

Dankjewel voor de info!
Badge +6
Hoi jornd,

Fijn dat het zo is opgelost, het kan inderdaad soms beter zijn om sommige vragen niet te stellen ;)

Mocht je nog andere vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum!

Reageer