.

Beantwoord

Nummer overzetten naar andere provider duurt lang. Hoe komt dat?

  • 16 May 2018
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

Badge
Hallo simyo,
ik heb op 2-5-2018 een abonnement aan gevraagt bij een andere provider. Een paar dagen later kon ik bij deze provider mijn nummerbehoud aanvragen dus dat heb ik gedaan. Maar nu na mijn 2 weken gewacht te hebben heb ik nogsteeds geen goedkeuring of afwijzing gekregen. En mijn nieuwe provider zegt dat die fout niet bij hun ligt dus dan moet het probleem bij jullie liggen.
ik hoop dat jullie mij zo spoedig mogelijk kunnen helpen.
icon

Beste antwoord door Thomas 16 May 2018, 14:19

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi Supergrover2001,

Welkom terug op het Simyo Forum! ;)

Jammer dat je over gaat stappen naar een andere provider. Als je eenmaal hiervoor gekozen hebt is het natuurlijk wel zo fijn om je nummer zo snel mogelijk over te laten zetten.

In je gegevens zie ik nog geen verzoek voor nummerbehoud terug, dat is een beetje vreemd. Als je overstapt naar T-Mobile dan kan het zijn dat er bij de aanvraag iets is misgegaan. Dit komt de laatste tijd vaker voor. In ieder geval raad ik je aan om hen te vragen de aanvraag opnieuw in te dienen. Controleer ook (nog een keer) of je jouw nummer goed hebt ingevuld en alle gegevens hebt ingevuld waar je nieuwe provider om vraagt bij de overstap. Een foutje is zo gemaakt.

Laat je het weten of het gelukt is?

Groetjes,
Thomas
Badge
Hallo Thomas,

nee het was niet T-Mobile maar Hollandsnieuwe. Ik heb nu mijn nummerbehoud geannuleerd maar kan hem niet meer opnieuw aanvragen maar dat probleem ligt niet bij jullie.

toch bedankt voor het helpen!
😊
Reputatie 7
Badge +10
Hoi hoi!

Slim dat je het even hebt uitgezocht! 😃 Graag gedaan, je weet dat je altijd kunt aankloppen voor hulp.

Fijn weekend!

Groetjes,
Jihane

Reageer