.

Beantwoord

nummer overzetten, hoe lang duurt het?

  • 29 October 2012
  • 11 reacties
  • 2523 Bekeken

Goedemorgen,

Vanaf vandaag(29-10) zou ik gebruik moeten kunnen maken van mijn simonly abonnement met mijn eigen telefoonnummer.
In de email die ik gekregen heb staat echter dat ik een dag voor de overzetting(28-10) een mail zou krijgen met een herinnering, deze heb ik nooit gehad.
Gisteren(28-10) heb ik dan toch de simkaart geactiveerd, omdat dat een dag voor de overzetting zou moeten(via de telefoon met een van jullie besproken)

helaas ben ik tot nu nog niet bereikbaar, heb ook nog geen internet en heb gisteren de mail niet ontvangen, daarom begin ik nu te twijfelen of het allemaal wel goed verloopt.
icon

Beste antwoord door Alex 30 October 2012, 11:22

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum jmmichorius,

Volgens onze gegevens is je telefoonnummer 29/10/12 over gezet. De aansluiting zou daarom moeten werken. Is het toestel wel simlockvrij? Ik raad je aan de simkaart eventueel in een ander simlockvrij toestel te proberen. Kan je me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum jmmichorius,

Volgens onze gegevens is je telefoonnummer 29/10/12 over gezet. De aansluiting zou daarom moeten werken. Is het toestel wel simlockvrij? Ik raad je aan de simkaart eventueel in een ander simlockvrij toestel te proberen. Kan je me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex


Internet, bellen en smsen werken inmiddels naar behoren, gisteren om 15:00 was alles geregeld.

Bedankt voor de reactie.
Reputatie 5
Badge +10
Goed om te horen jmichorius.

Groetjes,

Alex
Hoi, ik heb mij vorige mnd (Okt)  al aangemeld en ook ondertussen mijn starterspakket geactiveerd. Ik heb voor nummerbehoud aangevraagd.
Afgelopen vrijdag zou mijn abonnement zijn ingegaan. Maandag klantenservice gebeld, helaas continue bezet en t duurde wel 10 min. lang,
heb maar van ellende opgehangen. Vanmorgen weer klantenservice gebeld, hetzelfde liedje..  Oh, ja, ook heb ik n mailtje gestuurd. Ook geen
reactie ontvangen. Kunt u aub mij vertellen hoe lang t duurt voordat t nummer wordt omgezet?  (Ik heb n simlock vrij apparaat).
Graag zsm jouw advies.
Mvrgr
Marcia
he, he, eindelijk toch iemand van service aan de lijn gehad. Blijkt dat door mijn provider t verzoek is afgewezen vanwege verkeerde
simkrt nrs. Ik heb hierover geen mail van niemand gehad. Wel fijn als iemand n mailtje hierover zou sturen..
Anyway. mijn verzoek wordt voor nrbehoud wordt nogmaals ingediend en ik moet nog ongeveer 1wk wachten. 
Hopelijk stuurt Simyo wel n mail...
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Marcia,

Ik zie dat je nummerbehoud aanvraag inderdaad is aangepast. Zodra we terugkoppeling hebben ontvangen, stuurt onze nummerbehoud afdeling vanzelf een email. Heb je overigens wel andere emails van Simyo ontvangen. Bijvoorbeeld een bevestingsmail van je aan bestelling.

Groetjes,

Alex
Ik heb vandaag mijn simyo sim only abonnement binnen gekregen en had nummerbehoud aangevraagd, mijn oude nummer komt dus van een prepaid simkaart af, mijn vraag was hoek lang duurt het voordat ik mijn oude nummer terug ? Gr.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Wesleysimyo,

Jouw aanvraag voor nummerbehoud is reeds goedgekeurd voor 19-12. Op deze datum zal jouw nummerbehoud uitgevoerd gaan worden.
Tjonge, In 1 week nummerbehoud omgezet. Ik heb al ruim 14 dagen geleden mijn startpakket ontvangen en geactiveerd, maar mijn nummer is nog steeds niet omgezet. Ik heb ook een prepaid en dus geen abbonement.
Hoe lang moet ik nog wachten??

Gio.
Reputatie 7
Badge +9
T
Hoe lang moet ik nog wachten??

Gio.


Nou, je had sowieso niet 14 dagen moeten wachten. Stuur even een PB naar een van de mods hier..
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Giovanna-M,

Ik heb je privé bericht ontvangen en beantwoord.

Groetjes,

Alex

Reageer