.

Vraag

Nummer overgezet, maar abonnement nog niet geactiveerd?

  • 13 April 2012
  • 6 reacties
  • 598 Bekeken

Badge
Hallo,

Afgelopen woensdag is mijn nummer overgezet. Volgens de mail die ik van Simyo heb gekregen, ging mijn abonnement in zodra mijn nummer overgezet werd. Nu blijkt dat ik nog steeds buiten mijn bundel bel. Ondertussen heb ik al voor €10,- kosten gemaakt, in de veronderstelling dat mijn abonnement al was ingegaan.

6 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Andries,

Volgens ons systeem wordt uw mobiele nummer pas op 3 mei 2012 overgezet naar de Simyo simkaart. Dit wordt tevens de ingangsdatum van het Simyo abonnement. Wij verzoeken u nogmaals te controleren of het nummer daadwerkelijk al is overgezet. Als dit niet het geval is kunt u het beste tot 3 mei de simkaart van BEN gebruiken.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hallo Manisha,

Ik weet 100% zeker dat mijn nummer is overgezet. Als ik met mijn Simyo nummer bel, dan zie ik mijn eigen nummer staan in de nummervermelding en niet mijn tijdelijke nummer. Als ik naar mijn eigen nummer bel met een ander toestel, gaat het toestel met de Simyo simkaart over. Ik kan mijn oude simkaart niet meer gebruiken omdat mijn nummer al is overgezet. Dat is dus geen oplossing. Mijn vorige provider was overigens T-Mobile en geen BEN.

Groeten,

Andries
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Andries,

Ben voor de zekerheid nog even achter je verhaal aangegaan. Je telefoonnummer is inderdaad per 11/4/12 overgezet. Dit is echter niet verwerkt in het systeem waar de moderators in kunnen. De kosten die je hebt gemaakt vanaf 11/4 zijn onterecht. Deze zullen worden verrekend met je factuur. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Hallo,Ik heb het zelfde probleem. Mijn nummer is vandaag overgezet. SmsÂ’jes en dergelijke ontvang ik nu gewoon op de simyo simkaart. Maar de smsÂ’jes die ik zelf verstuurd heb, worden niet uit mijn bundel gehaald maar ik moet er los voor betalen. Ik heb overigens ook geen e-mail gehad wanneer mijn nummer overgezet zou worden maar het nummer is inmiddels echt overgezet.
Groetjes, Jitske
Hoi,

Ik heb precies hetzelfde.

Ik heb geen mail ontvangen over het overzetten van mijn nummer.

Het tijdelijke nummer werkt niet meer en is vervangen door het goede nummer.

Is mijn abonnement nu wel/ niet geactiveerd?



Groetjes,

Marlous
Reputatie 2
Badge +4
Beste Jitske en Marlous,

Welkom op het Simyo forum!
Om dit voor jullie na te kunnen kijken verzoeken wij jullie een prive bericht te sturen met daarin de adresgegevens en het Simyo simkaartnummer. Alvast bedankt!

Groetjes,

Manisha

Reageer