.

Beantwoord

Nummer overgezet: kosten buiten de bundel

  • 8 January 2013
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Badge
Goedemiddag,
Ik ben sinds kort overgestapt van KPN naar Simyo met nummerbehoud. Alles is op zich goed gegaan alleen als ik op mijnsimyo kijk dan staan er gebruikerskosten voor bellen en internet, terwijl dit dus eigenlijk niet meer zou mogen aangezien mijn nieuwe abonnement 24 december is ingegaan en dit gewoon binnen de bundel zou moeten vallen...
Hoe is dit mogelijk?!
Gr Joep
icon

Beste antwoord door Esma 10 January 2013, 14:06

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +1
Hoi Joep,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice. De kosten buiten je bundel zijn onterecht, aangezien je nummer al was overgezet. De gemaakte kosten zullen wij hierom niet in rekening brengen.

Reageer