.

Beantwoord

nummer niet overgezet?

  • 4 August 2013
  • 1 reactie
  • 243 Bekeken

Badge
Hallo, ik heb een simyo abo aangevraagd en een brief gekregen met een tijdelijk nummer. Dit was 2,5 week geleden. Inmiddels nog steeds geen bevestiging gehad van nummer behoud. Het gaat om nummer 06*. Ik kan het kaartje dus nog steeds niet gebruiken. Hoe kan ik dit oplossen? Mijn email is *. 

Graag een reactie. 
icon

Beste antwoord door Alex 5 August 2013, 15:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi John van Rhee,

Ik heb de bestelling en nummerbehoud aanvraag kunnen bekijken. Er is inmiddels een verzoek verzonden met de vraag om het telefoonnummer over te zetten. Je ontvangt automatisch een email met daarin informatie over je nummerbehoud aanvraag.

Ik heb het telefoonnummer en email adres uit je reactie verwijderd wegens privacy redenen.

Groetjes,

Alex

Reageer