.

Beantwoord

nummer kan volgens Simyo niet worden overgezet van Vodafone naar Simyo

  • 27 November 2012
  • 3 reacties
  • 468 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
N.a.v. mijn aanvraag voor nummerbehoud ontving ik eerste een goedkeuring. Helaas gisteren onderstaand bericht. Ik heb echter zojuist met Vodafone gebeld en zij verklaren dat er bij hen geen problemen zijn en het nummer op 24 december wordt overgezet naar Simyo. Kunt u mij asap hierover uitsluitsel geven? Zou nu wel graag willen weten waar ik aan toe ben!

"Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer xxxxx  op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.

De reden opgegeven door je vorige provider is: simnummer onjuist.

Simyo Sim Only klanten, LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je af ziet van nummerbehoud!

Besluit je met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer dat je van Simyo hebt gekregen, te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.

Wil je alsnog je nummer behouden, dan verzoeken wij je ons de juiste gegevens te verstrekken zodat wij een nieuwe aanvraag kunnen indienen. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider.


Met vriendelijke groet,


Het Simyo team"
icon

Beste antwoord door Alex 30 November 2012, 14:53

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Jody,

Netwerktechnisch is het waarschijnlijk ook gewoon mogelijk om het telefoonnummer over te zetten. We hebben echter wel een correct simkaartnummer nodig om de portering door te zetten. Je aannvraag is bij de eerste check al afgewezen, omdat het simkaartnummer niet klopt. Een Vodafone simkaartnummer heeft altijd 19 cijfers. Kan je daarom een email naar [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email] sturen met het juiste simkaartnummer? We kunnen de aanvraag vervolgens opnieuw indienen.

Groetjes,

Alex
Ik heb toen Vodafone gebeld voor het volledige SIM nummer; dat staat nl. niet helemaal op de SIM-kaart; er moest nog wat voor. Kan daar geen lijstje of duidelijk 19-cijferig invul-vlak van komen op het Simyo aanvraagformulier ? 
Reputatie 2
Badge +6
Ik heb toen Vodafone gebeld voor het volledige SIM nummer; dat staat nl. niet helemaal op de SIM-kaart; er moest nog wat voor. Kan daar geen lijstje of duidelijk 19-cijferig invul-vlak van komen op het Simyo aanvraagformulier ? 

Welkom op het forum Mike44!

Alle providers zetten het simkaart nummer op de simkaart 🙂 Als je een micro-simkaart hebt, kan het zijn dat je simkaart nummer deels niet meer te zien is. Wij raden iedereen ook altijd aan om het simkaart nummer te controleren voordat er een aanvraag wordt ingediend.

Klopt het dat je nu wel een aanvraag hebt ingediend met het juiste simkaart nummer?

Reageer