.

Beantwoord

Nummer is niet overgezet. Wanneer gebeurt dit?

  • 3 March 2019
  • 9 reacties
  • 522 Bekeken

Hi Simyo, Gister zou mijn nummer worden over gezet, maar dit is niet gebeurd.Ook zijn mijn bundels nog niet actief. Kunnen jullie er voor zorgen dat dit zsm gebeurt?
icon

Beste antwoord door Jihane 4 March 2019, 18:01

Bekijk originele reactie

9 reacties

Simyo kan alleen jouw nummer overnemen als je vorige provider die heeft vrijgegeven. Ook dan kunnen je bundels pas geactiveerd worden. Bij mij weten gebeurd dit enkel op werkdagen.

Komen de eind en start datums overeen. En wat geeft je oude provider aan?
Hoi Ray, de start- en eindatum komen overeen. KPN heeft mijn nummer gister vrijgegeven, vanaf 15u deed mijn oude simkaart het niet meer. Simyo heeft aangegeven dat mijn nummer gister, op 2 maart, zou worden overgezet.
Dat is best vreemd aangezien Simyo in het weekend gesloten is. Er is af en toe wel een moderator aanwezig om openstaande vragen te behandelen in het weekend, dus misschien dat er vandaag nog één komt en jouw bericht hier oppakt.
Vreemd idd dan. In ieder geval dank voor je antwoord
Hoop voor je dat het snel is opgelost.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Elsbeth,

Welkom op het Simyo Forum (en bij Simyo!)

Ik zie dat je nummer intussen is overgezet 🙂 Op 3 maart (zondag) is dit allemaal geregeld. Fijn om te zien dat het opgelost is.

Trek je aan de bel als je hier nog een andere vraag over hebt?

Groetjes,
Jihane
Goedenavond,
Volgens brief, email en app zou vandaag het oude nummer worden overgezet. Ik ben daarom speciaal 40 km gereden om de sim-kaart te vervangen (toestel voor schoonmoeder) maar nu is vandaag (tot nu toe) het nummer niet over gezet en is zij dus niet bereikbaar. Erg vervelend, ook omdat ze in een verpleeghuis is opgenomen. Nog een keer 40 km rijden lijkt me geen goed idee, hoe verder??
Reputatie 7
Badge +9
NMdVV heeft hier ook een topic over gemaakt. Het lijkt mij handig om daar verder te gaan.
Reputatie 7
Badge +10
Hi NMdVV,

Dat was inderdaad niet fijn! Ik heb net gereageerd op je andere topic, met een inhoudelijk antwoord. Tot daar!

Groentjuh, erg bedankt!

Groetjes,
Jihane

Reageer