.

Beantwoord

Nummberbehoud niet gelukt

  • 18 September 2012
  • 1 reactie
  • 1276 Bekeken

Ik kreeg onlangs een mail dat mijn nummerbehoud aanvraag onjuist zou zijn.
Het simkaartnummer zou onjuist zijn, zeer apart.

Ik wil niet afzien van nummerbehoud en zo spoedig mogelijk mijn oude nummer terugkrijgen.
Ondertussen word ik opgezadeld met buitenbundel tarieven bij dit nummer.

Hoe kan ik zo snel mogelijk wel een succesvolle nummerbehoud doorvoeren zodat ik mijn eigen nummer heb zonder buiten bundel tarieven?
icon

Beste antwoord door Alex 19 September 2012, 17:00

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Maarten Boots,

Ik heb je nummerbehoud aanvraag gecontroleerd en gezien dat je een 9 cijferig simkaart nummer hebt doorgegeven. Je hebt aangegeven dat het te behouden telefoonnummer een nummer is van Hema mobiel. Een Hema simkaart telt altijd 8 cijfers. Zou je nog eens goed willen controleren welke cijfers er op de simkaart staan. Je zou je simkaartnummer ook kunnen opvragen bij je provider (Hema). Zodra je het juiste simkaart nummer hebt weten te achterhalen kun je dit per email laten weten aan de afdeling nummerbehoud. Je kunt hiervoor mailen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]. Succes!

Groetjes,

Alex

Reageer