.

Beantwoord

Nieuwe telefoon. Bieden jullie dit aan?


Ik wil mijn abonnement verlengen met daarbij ook een nieuwe telefoon.
Wat kunt u mij aanbieden.
Vr. GroetHenny lulof
icon

Beste antwoord door Asma 13 August 2017, 13:35

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Direct bij Simyo bedoel je? Dan is het simpel. Helemaal niets,

Simyo is een simonly provider. Als je een abonnement plus toestel wilt hebben moet je naar een andere provider (keuze genoeg) of naar bedrijven die zelf een combinatie maken van toestel plus simyo abonnement (belsimpel oid).
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Henny Lulof,

Welkom op het Forum!

Goed dat je even contact met ons opneemt. Ik zie dat Wimj12 je inmiddels heeft geholpen, dat is mooi! :$

Helaas bieden wij geen telefoons aan in combinatie met je huidig abonnement. Dit houdt in dat je alleen nog maar een los toestel kunt kopen je jij je Simyo simkaart hierin kunt gebruiken. Ook bij Belsimpel.nl kun je tegenwoordig geen nummerbehoud meer aanvragen om een nieuw Simyo abonnement af te sluiten met een telefoon.

Als je een los toestel koopt, dan is het zeker mogelijk om je abonnement met nog een jaar te verlengen. Ik heb je hierom een verlengaanbod toegestuurd waarmee je € 2,- voordeliger uitkomt en ook nog eens 500 MB meer krijgt per maand. Voor meer informatie over dit aanbod kun je klikken op de link in je e-mail. Houd er alleen wel rekening mee dat deze link slechts 24 uur geldig is.

Laat je het weten als hier vragen over hebt?

@ Wimj12, bedankt!

Groetjes,
Asma
Hallo,

Ik heb 2 vraagjes; mijn telefoon is gestolen of verloren en ik zou graag een nieuwe simkaart ontvangen. Ik ben alleen net voor een paar weken in het buitenland, zouden jullie het naar Zwitserland kunnen sturen?
En vraag 2: Bieden jullie ook telefoons aan in combinatie met mijn abonnement?
Alvast bedankt.

Groetjes,
Jennifer
Hoi @jencre

Simyo biedt geen abonnementen aan in combinatie met een telefoon. Simyo is een sim only provider.

Je simkaart een sturen zij enkel naar een adres in Nederland. Je zou wel aan familie of vrienden kunnen vragen of zij hem naar je Zwitser verblijfadres kunnen sturen.

Heb je trouwens je huidige simkaart geblokkeerd? Dit doe je op je MijnSimyo pagina - instellingen - simkaart. Hiermee voorkom je misbruik..
Hoi @jencre

Voor een telefoon met Simyo abbo kun je eens kijken bijvoorbeeld op Belsimpel.
Hoi @jencre

Voor een telefoon met Simyo abbo kun je eens kijken bijvoorbeeld op Belsimpel.


Dan heb je wel een nieuw abonnement. Verlengen kan daar niet.
Klopt, daarom schreef ik ook kijken. Het is aan de klant om te kijken of het iets is voor haar in dit geval., 😎
Lees vraag 2 nog eens en dat vooral het stukje " in combinatie met MIJN abonnement".

Daaruit kun je opmaken dat ze geen nieuw abonnement wilt.

Door verwijzen naar o.a. Belsimpel is dus zinloos mijn inziens.

😎
**
En vraag 2: Bieden jullie ook telefoons aan in combinatie met mijn abonnement?

**

Dat had/heb ik gelezen @Ray en ja dat is het geval op haar vraag. Maar ze vraagt ook naar aanbod telefoons

Dat neemt niet weg dat ze mag kijken naar andere mogelijkheden. 😉

Het gaat uiteindelijk om haar money en keuze.
Dat kunnen anderen, wij: jij en ik niet.😎
Reputatie 6
Badge +5
Hi Jennifer,

Welkom op het Simyo Forum!

Oei, wat jammer dat je je telefoon kwijt bent! Ik zie dat je inmiddels de simkaart hebt geblokkeerd en een nieuwe hebt aangevraagd. Zoals Ray aangeeft kunnen wij het kaartje niet naar Zwitserland sturen. Iemand anders kan dit gelukkig wel voor je doen :)

Wat betreft het aanbieden van telefoons, wat Friesian en en Ray zeggen klopt. Via de Simyo website is het niet mogelijk om een telefoon aan te schaffen. Dit kan wel met een compleet nieuwe bestelling op bijvoorbeeld Belsimpel. We hebben wel een blog over een aantal goedkope en goede toestellen. Deze is hier te vinden.

Bedankt voor jullie hulp en reacties, Ray en Friesian :)

Groetjes,
Niels

Reageer