.

Waarom werkt nieuw abonnement met nummerbehoud niet?

  • 1 February 2023
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Badge

Maandag 30 januari zou ik een nieuw abonnement met nummerbehoud krijgen bij Simyo.

Helaas werkte dit niet ivm een error.

Telefonisch contact gehad met Simyo. Maandag zou ik terug gebeld worden, maar niets.

Dinsdags telefonisch contact gehad. Ik zou binnen 15 minuten terug gebeld worden met een update van de huidige status. Niets meer gehoord van Simyo.

Woensdags wederom gebeld. Volgens Simyo was KPN er hard mee bezig. Contact opgenomen met KPN. Zij gaven aan er niet mee bezig te zijn, nummerovername was technisch ‘successfully completed’.

Even Simyo bellen. Zei geven aan dat dit niet klopt, maar wie er wel mee bezig is weten ze niet.

Dat er een error is is erg lastig, maar dat Simyo de klant aan het lijntje houdt met valse toezeggingen is niet de fout van KPN en erg triest…..


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Alex71,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit heel verwarrend voor je is!

Ik vind het spijtig om te moeten lezen dat je niet bent teruggebeld door onze klantenservice nadat dit is toegezegd, onze oprechte excuses hiervoor. Ik zal dit daarom ook intern bespreekbaar maken zodat dit in het vervolg wel kan worden nagekomen! Ook vind ik het jammer om te lezen dat je verkeerd bent geïnformeerd door onze medewerkers wat betreft deze error, ook hiervoor onze excuses. Er is namelijk bij een deel van onze nieuwe klanten een storing in ons systeem wat betreft het overzetten van het te behouden 06-nummer. Dit hebben wij moeten voorleggen bij de Netwerk Specialisten die werkzaam zijn binnen het bedrijf van KPN. Het klopt dus inderdaad dat de klantenservice van KPN hier verder niets van af weet. Vermoedelijk is hierdoor de verwarring ontstaan waardoor je de verkeerde informatie hebt gekregen.

Er wordt op dit moment hard gewerkt om deze storing op te lossen zodat je zo snel mogelijk gebruik kan maken van de aansluiting. Zodra je merkt dat de aansluiting werkt kan je mij een privébericht sturen zodat ik de vergoeding in orde kan maken voor de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de aansluiting.

Ik hoop je voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben laat het dan gerust weten 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer