.

Beantwoord

nieuw abonnement

  • 16 October 2012
  • 5 reacties
  • 453 Bekeken

Badge
Hallo, ik heb net een nieuw (tweede) abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Het gaat om nummer 06*. Ik krijg net een mail dat ik een tijdelijk nummer krijg waarmee ik mijn simkaart kan activeren als ik die over een paar dagen binnen krijg. Mijn huidige abonnement bij tmobile loopt tot half november. Kan ik niet gewoon wachten met de simyo kaart er in doen tot nummerbehoud geregeld is? Ik wil nl geen tijdelijk nummer omdat ik dan niet meer bereikbaar ben. 

Hoe kan ik dit oplossen? Ik wil pas overgaan op simyo als dat met mijn huidige nummer kan. 

Alvast bedankt voor je info. 
icon

Beste antwoord door Alex 18 October 2012, 14:00

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Martinevanrhee,

Als je gebruik maakt van nummerbehoud, zal je abonnement pas ingaan als het telefoonnummer is over gezet. Met het activeren van de simkaart, activeer je niet het abonnement. De simkaart activeren doe je via je persoonlijke pagina. De simkaart hoeft dus tot de overzet datum nog niet in het toestel geplaatst te worden.

Groetjes,

Alex
Badge
Okee... Bedankt voor je reactie! En hoe weet ik wanneer het nummer is omgezet?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Martinevanrhee,

Je ontvangt per email informatie over je nummerbehoud aanvraag. 1 dag voordat het telefoonnummer wordt overgezet ontvang je een email met de melding dat het telefoonnummer de dag erna wordt over gezet.

Groetjes,

Alex
Badge
Okee, dus ik zou tot die dag kunnen wachten met de nieuwe simkaart (van Simyo) erin te doen?
Reputatie 5
Badge +10
Ja dat klopt.

Reageer