.

Beantwoord

Ik kan niet bellen met mijn Simyo simkaart, terwijl vandaag het nummer zou zijn overgezet. Hoe kan dit worden opgelost?

  • 2 May 2017
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Mijn oude provider heeft vandaag mijn nummer afgesloten. Vandaag zou de overzetting plaatsvinden naar Simyo. Ik kan echter niet bellen met mijn nieuwe Simyo Simkaart. Internet werkt wel. Mijn profiel op de website geeft ook aan dat ik buiten mijn bundel bel en dat bellen geblokkeerd is. Er gaat dus iets mis. Kunt u dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Samantha 3 May 2017, 13:07

Bekijk originele reactie

2 reacties

ehm, internet werkt natuurlijk wel omdat ik wifi heb. Mobiel internet werkt ook niet.
Badge +7
Hoi Aloes,

Welkom bij Simyo en op ons forum:)

Wat vervelend dat je nog niet kunt bellen met je Simyo simkaart ! Ik zie dat dit komt omdat je simkaart is nog niet geactiveerd. Daardoor hebben we je nummer ook nog niet op je Simyo simkaart kunnen zetten. Ik raad je daarom aan om je simkaart te activeren op Mijn Simyo. Dit kan onder het tabblad Instellingen > Simkaart.

Zodra je simkaart is geactiveerd, worden je bundels actief, ontvang je je pin-en pukcode en kun je je simkaart gebruiken. Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

Reageer