.

Beantwoord

na aanmelding bevestiging portering nu niks meer

  • 22 January 2012
  • 2 reacties
  • 1078 Bekeken

Badge
Beste SIMYO,

Helaas gaat er op dit moment van alles mis, het grootste: ik kan niet bellen of gebeld worden.

Hoe kom ik per direkt aan een nieuwe SIM kaart ?

Afgelopen vrijdag 19-1 ben ik op mijn oude netwerk tmobile afgesloten. Ik heb nog geen sim kaart van jullie ontvangen. Maar ook heb ik een dag voor de portering geen email gehad. Ook lukt het me absoluut niet om in te loggen in mijn simyo. Ook opnieuw wachtwoord aanvragen lukt niet, zowel met tijdelijke nummer als met mijn eigen nummer kom ik niet verder. Ik kan de status dus niet controleren en ook niet een nieuwe kaart aanvragen. Afgelopen vrijdag verschillende keren met de klantenservice gebeld, maar kom er niet door. Via twitter en vragen ook geprobeerd, maar krijg geen antwoord.
Het lijkt alsof ik geen klant bij jullie ben.

Het porteringsverzoek heb ik via tmobile te horen gekregen.

Kunt U zorgen dat ik een vervangende SIM kaart krijg, liefst echt morgen, omdat ik woensdag naar het buitenland ga. Deze moet dan werken op mijn nummerbehoud aangevraagde telefoonnummer 06-54***858

Mijn tijdelijke nummer van jullie: 0622***294

De mail over nummer behoud heb ik nog wel gehad, daarna niets meer.

Heel graag zo snel mogelijk dit oplossen !!!!! Alvast bedankt !!

Emiel Brouwers


-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Simyo [mailto:service@simyo.nl]
Verzonden: vrijdag 30 september 2011 13:24
Aan: Onderwerp: Welkom bij Simyo!

Beste Emiel Brouwers,

Gefeliciteerd met je Simyo abonnement! In deze e-mail informeren we je over wat er de komende dagen gaat gebeuren zodat jij goedkoop en simpel kunt bellen met Simyo.

Binnen drie werkdagen ontvang je het Simyo Startpakket met je nieuwe simkaart in de brievenbus. Zodra je het Startpakket hebt ontvangen, activeer je de simkaart met behulp van je simkaartnummer. Hierna kun je direct bellen en sms'en!

Je Simyo telefoonnummer is 0622***294. Als je nummerbehoud hebt aangevraagd, is dit je tijdelijke nummer.

Gebruik je (tijdelijke) Simyo nummer en zelfgekozen wachtwoord om in te loggen op Mijn Simyo via simyo.nl. Wachtwoord vergeten? Klik op 'Wachtwoord vergeten?' om direct een nieuwe te ontvangen per e-mail.


Wij wensen je veel bel- en smsplezier!

Met vriendelijke groet,

Het Simyo team


Op dit bericht kun je niet reageren. Heb je een vraag, ga dan naar simyo.nl/klantenservice.
icon

Beste antwoord door saskia 23 January 2012, 13:44

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +2
Hi saskia,

Wij verzoeken je ons een privéberichtje toe te sturen met daarin je tijdelijk en te behouden nummer. Op deze manier kunnen wij je gegevens in het systeem controleren en indien nodig je een nieuwe simkaart toe sturen.

Groetjes,

Arie
Badge
Hi saskia, Wij verzoeken je ons een privéberichtje toe te sturen met daarin je tijdelijk en te behouden nummer. Op deze manier kunnen wij je gegevens in het systeem controleren en indien nodig je een nieuwe simkaart toe sturen. Groetjes, Arie




Hoi, we hebben inmiddels via de klantenservice met Natasha contact gehad en met tmobile en aan het probleem wordt gewerkt, en mogelijk vandaag opgelost....



Dank voor je reactie, van de klantenservice zelf verder nog geen reactie gehad....



saskia

Reageer