.

Beantwoord

Moet activatie middels de app?

  • 11 July 2021
  • 8 reacties
  • 119 Bekeken

Badge

Hallo,

Mijn moeder kan vanaf vandaag haar nieuwe nummer gaan gebruiken, haar oude nummer komt te vervallen.

Nu staat er in de mail die ze daarover kreeg dat de nieuwe simkaart middels de app moet worden geactiveerd.

Ze heeft geen smartfoon dus geen app.

Hoe gaat dit dan nu?

 

groets.

icon

Beste antwoord door Tessanne 11 July 2021, 11:20

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7

Dag @Twekkelo, dat kan ookgewoon via de Mijn Simyo omgeving.

Reputatie 7
Badge +6

Staat er in die mail niet dat je dit ook kunt doen via mijn simyo en dan naar instellingen simkaart?

Badge

In de mail staat alleen dit:

 

In de loop van de dag vervalt je oude simkaart van je oude provider. Je kan dan je simkaart activeren op de Mijn Simyo app, zodat je je Simyo simkaart kan gebruiken. Zodra je ‘Simyo’ bovenin je scherm ziet verschijnen weet je zeker dat je verbinding hebt met ons netwerk. Je kan aan de slag met je Simyo bundels!

Let op: je bundels zijn pas actief nadat je nummer is overgezet. Als je je simkaart gebruikt vóórdat je nummer overgezet is, betaal je extra kosten voor je verbruik.

 

Ook het inloggen op de Mijn Simyo app kan vanaf morgen met je eigen nummer: het tijdelijke nummer komt dan te vervallen. Je wachtwoord blijft hetzelfde.

Badge

Dag @Twekkelo, dat kan ookgewoon via de Mijn Simyo omgeving.


Daar heb ik de simkaart al wel eerder geactiveerd, maar toen deed het meegenomen nummer het nog niet.

Nu zie ik er verder niets nieuws staan, misschien doet hij het al gewoon.

Reputatie 7
Badge +6

Hi Twekkelo, 

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Je kunt samen met jouw moeder inloggen op Mijn Simyo met de gegevens die je hebt gehad in de e-mails. Dan kun je via daar de simkaart activeren! 

Laat je weten of je er uit komt en of het is gelukt? 

 

Als het gaat om een prepaid simkaart dan is deze al geactiveerd. Je kan ook proberen de simkaart te gebruiken als je denkt dat deze al is geactiveerd.

 

Bedankt RicoK en Ron H! 

 

Groetjes,

Tessanne

Badge

Het is geen prepaid maar een abbo en het is gelukt.

De kaart werkte vanzelf toen ik hem had geplaatst.

Moeilijk doen om niks dus.

 

Mag een slotje op en bedankt voor het meedenken allen.

Reputatie 7

@Twekkelo Bedankt voor je terugkoppeling.

Een topic wordt nimmer op slot gedaan, zodat een ieder hier ooit nog eens op terug kan komen.

Reputatie 7
Badge +6

Hi Twekkelo, 

 

Bedankt voor de terugkoppeling! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer