.

Beantwoord

Kan ik mijn tijdelijke nummer behouden?

  • 2 April 2017
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Ik wil graag een nieuw telefoonnummer aanvragen maar hoe dan? anders gelijk bij deze dan, of kan ik ook mijn tijdelijke nummer behouden, dat zou eigenlijk mijn voorkeur hebben. De aanvraag voor behoud van min oude nummer is nml. afgewezen, vandaar
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 April 2017, 08:39

Bekijk originele reactie

2 reacties

Wanneer je niets doet behoud je het tijdelijk nummer. Dus als je niets doet ben je klaar, voor wat dat betreft.

Vraag je echter een nieuw nummer aan dan vervalt het tijdelijke. Kosten zijn 5 eur, verrekend via factuur of beltegoed, nadat je hier aangeeft akkoord te zijn met de kosten.
De moderator zal het voor je verwerken.
Wil je overstappen van een andere provider? Waarom afgewezen? Verkeerd simkaartnummer of een andere reden?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Shedooby,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat tof dat je een Simyo Prepaid hebt aangeschaft 😃 Ik zie dat je nummerbehoud is afgewezen omdat het nummer dat je wilde overzetten, niet meer actief is. Dan kun je het nummer inderdaad onmogelijk meer overzetten. Je kunt in dit geval gewoon je huidige, tijdelijke nummer gaan gebruiken. Je hoeft daar niks meer voor te doen.

Je zou in theorie best een nieuw nummer kunnen aanvragen, maar dat heeft in jouw geval geen zin 😉 Je krijgt dan namelijk een ander, willekeurig nummer. Ook zitten daar administratiekosten van € 5,- aan vast. Ik raad je dus aan om gewoon niets te doen, en dan behoud je dit nummer. Heel makkelijk, dus!

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

@ Friesian, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer