Beantwoord

Mijn telefoonnummer is te vroeg overgezet van Sim Only naar Prepaid. Hoe kan dat?

• 20 september 2017
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Mijn vrouw had een simyo prepaid, op vakantie over naar sim-only (internet buitenland).
Contract gaat in 24-08-2017 minimaal voor 1 maand (dit was voldoende)
30 dagen van tevoren opzeggen heb ik gelezen, dus ik zeg op, in de week van 11-09 tot 15-09 2017.
Wil weer terug naar prepaid van simyo, en vraag dat in die week aan, tot mijn verbazing krijgen we de 18-09 bericht dat sim-only gestopt is.(we waren nog in het buitenland en even daarvoor mb bij gekocht)
Hier waren we niet gelukkig mee.
Wat ging hier niet goed? hebben wij iets fout gedaan, want van prepaid naar sim-only ging heel gemakkelijk.
Oja, het gaat om nummer
Ik wacht op antwoord,
met vriendelijke groet,
Wilhelm
icon

Beste antwoord door Asma 21 september 2017, 13:49

Hoi Wilhelm,

Welkom op het Forum!

Ontzettend balen dat de overstap van Sim Only naar Prepaid te vroeg heeft plaatsgevonden. :(

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je op 11 september een Prepaid simkaart hebt aangevraagd met nummerbehoud. Als je van Simyo Sim Only naar Prepaid wilt gaan, dan regelen wij je nummerbehoud al binnen zes werkdagen als je aangeeft dat je 'zo snel mogelijk' wilt overstappen. Hier hebben wij je op 14 september ook per e-mail over geïnformeerd.

Ik heb je telefoonnummer trouwens verwijderd uit je bericht. Je telefoonnummer kunnen wij via je account achterhalen. Dit hoef je niet te publiceren, het is namelijk een openbaar Forum.

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Wilhelm,

Welkom op het Forum!

Ontzettend balen dat de overstap van Sim Only naar Prepaid te vroeg heeft plaatsgevonden. :(

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je op 11 september een Prepaid simkaart hebt aangevraagd met nummerbehoud. Als je van Simyo Sim Only naar Prepaid wilt gaan, dan regelen wij je nummerbehoud al binnen zes werkdagen als je aangeeft dat je 'zo snel mogelijk' wilt overstappen. Hier hebben wij je op 14 september ook per e-mail over geïnformeerd.

Ik heb je telefoonnummer trouwens verwijderd uit je bericht. Je telefoonnummer kunnen wij via je account achterhalen. Dit hoef je niet te publiceren, het is namelijk een openbaar Forum.

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer