.

Beantwoord

Ik heb mijn simkaart niet op tijd geactiveerd. Komt het nu goed met mijn nummerbehoud?

  • 14 May 2017
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Mijn simkaard werd geactiveerd toen ik een paar dagen van huis ging en per abuis was ik de simkaart vergeten mee te nemen zodat ik hem niet kon activeren. Ik heb de telefonische helpdesk geraadpleegd vanaf mijn locatie en gevraagd of dit een probleem was, ook voor het aangevraagde nummerbehoud. Daar zei men dat het geen probleem was zo lang ik maar niet de simkaart zou activeren op de dag zelf dat het nummer actief zou worden. En ik moest na die dag inloggen met niet mijn tijdelijke nummer maar met mijn nummerbehoud-telefoonnummer. Dus dag erna (vandaag) direct bij thuiskomst alsnog simkaart geactiveerd. Maar het nummer dat ik wilde behouden werd niet als login geaccepteerd. Wel het tijdelijke nummer. Hiermee simkaart dus geactiveerd. Nu staan echter mijn bundels als 'nog niet actief' en weet ik niet wat de status is van mijn aanvraag om nummerbehoud. Is dit nog op te lossen?
icon

Beste antwoord door Caspar 15 May 2017, 15:14

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Dion M,

Welkom op 't forum :)

Goed dat je even contact met ons opneemt. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat jouw nummer vandaag over is gegaan en niet gisteren. Als ik het zo bekijk, is alles nu helemaal goed gegaan.

Kun je eens checken of je kan inloggen met je normale 06-nummer op je Mijn Simyo? Kan je verder ook gewoon bellen en gebeld worden op je normale nummer?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar

Reageer