.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn Prepaid telefoonnummer overzetten naar mijn lopend abonnement?

  • 25 February 2017
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

Hi,

Ik heb bij Simyo een telefoonabonnement. Onlangs heb ik even snel een pre-paid aangeschaft. Met een heel mooi en makkelijk nummer. Nu zou ik graag dit telefoonnummer van deze pre-paidkaart (wat ik eigenlijk nauwelijks nog gebruik) willen overzetten naar mijn lopende abonnement. Mijn huidige telefoonnummer dat bij mijn lopende abonnement hoort vervalt dan (en ook mijn pre-paidkaart).

Hoe dit in gang te zetten, aan te vragen?

Alvast bedankt voor je response.

Chris
icon

Beste antwoord door Samantha 27 February 2017, 14:22

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi,

Dat kan heel gemakkelijk via je eigen MijnSimyo pagina.

Eenmaal ingelogd ga je naar het tabblad Simkaart via instellingen. en scroll je naar beneden.

Dus;

Inloggen > instellingen > Simkaart > nummerbehoud aanvragen.

Simkaart nummer van je prepaid simkaart staat op de MijnSimyo pagina van die betreffende aansluiting ook bij instellingen en simkaart.
Badge +7
Hoi Chris2017,

Welkom op het Simyo forum! :)

Ik kan me voorstellen dat een makkelijk nummer erg handig kan zijn. Via Mijn Simyo kun je heel eenvoudig nummerbehoud aanvragen, onder het tabblad Instellingen > Simkaart. Ik zie dat je dit inmiddels ook gedaan hebt. Deze aanvraag is helaas afgewezen door Vodafone, omdat het simkaartnummer niet overeen zou komen met je 06-nummer. Ik raad je daarom aan om bij Vodafone na te vragen wat je simkaartnummer bij hen is. Je kunt daarna weer een nieuw verzoek indienen op Mijn Simyo, weer onder Instellingen > Simkaart > Nummerbehoud aanvragen.

Zodra we een overeenkomst hebben met Vodafone over je nummerbehoud, wordt het nummer op de overstapdatum op je huidige Simyo simkaart gezet. Verder verandert er niks. Je Prepaid simkaart bij Vodafone komt die dag te vervallen.

Laat je weten of het is gelukt met het aanvragen van nummerbehoud?

Groetjes,
Samantha

@Ray, Heel erg bedankt voor je hulp! 🙂

Reageer