Beantwoord

Mijn nummerbehoud verzoek word afgewezen aan de hand van het klantnummer, wat kan ik doen?

  • 20 februari 2020
  • 1 reactie
  • 202 Bekeken

Ik wil een nummer meenemen van mij vorige provider. Daarom vul ik op de site het te behouden nummer en het klantnummer van Simpel (de vorige provider) in. Dit nummer begint met een "c", maar dat wordt door de site niet geaccepteerd als een geldig klantnummer. Als ik het klantnummer zonder de voorloopletter invul accepteert jullie site het wel, maar het nummerbehoud wordt door de latende provider (terecht) afgewezen omdat het klantnummer niet klopt. Wat nu??

icon

Beste antwoord door Daisy 21 februari 2020, 09:23

Hoi Inge B,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Onhandig dat het niet lukt, ik help je graag verder! Kun jij mij een privéberichtje sturen met jouw klantnummer, dan kan ik het verzoek voor je opnieuw indienen via een andere weg.

 

Groetjes,

Daisy

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hoi Inge B,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Onhandig dat het niet lukt, ik help je graag verder! Kun jij mij een privéberichtje sturen met jouw klantnummer, dan kan ik het verzoek voor je opnieuw indienen via een andere weg.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer