.

Beantwoord

Mijn nummerbehoud is op een zondag goedgekeurd. Gaat dit goed?

  • 17 March 2018
  • 2 reacties
  • 245 Bekeken

Ik ben al een week bezig om na overstap naar Vodafone met nummerbehoud de overstapdatum gelijk te krijgen bij beide providers. Simyo houdt halsstarrig vast aan beeindiging op 2 april (2e Paasdag) terwijl Vodafone volhoudt dat de datum in overleg met Simyo is vastgesteld op 4 april. In mijn Simyo blijft steeds die datum 2 april 2018 staan. Als dit niet opgelost wordt zit ik zometeen 3 dagen zonder mijn telefoon. Gechat en gebeld met Simyo, 3x gebeld met Vodafone helpdesk maar nog steeds geen duidelijk antwoord van Simyo!
icon

Beste antwoord door Asma 18 March 2018, 12:24

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi Plop48

Als medeklant kan ik niet gericht je helpen omdat ik niet in de systemen kan kijken. Een moderator kan dat wel en zal zich bij je melden en inhoudelijke informatie kunnen geven.

Reactie volgt meestal binnen een werkdag, misschien heb je geluk en volgt de reactie in het weekend.

Om alvast een voorsprong in te bouwen..
Gaat het om het 06 nummer waarmee je bent ingelogd op het forum?
Geen 06 plaatsen svp.🙂

Fijn weekend ! 😎
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Plop48,

Welkom op het Forum!

Ontzettend balen dat je er niet helemaal uit was gekomen met je nummerbehoud! Ik kan mij voorstellen dat dit niet fijn voor je is geweest.

Volgens onze gegevens wordt je telefoonnummer op 1 april overgezet naar Vodafone, alleen valt deze dag op een zondag én Eerste Paasdag. Nummerbehoud kan alleen op een doordeweekse dag plaatsvinden. Het beste wat je kunt doen is Vodafone een nieuw verzoek laten indienen. Je abonnement blijft vervolgens bij ons doorlopen totdat je nummer wordt overgezet.

Heb je hier meer vragen over?

@Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer