.

Beantwoord

Mijn nummerbehoud is goedgekeurd maar 'Antwoord huidige provider' staat nog uitgevinkt. Hoe kan dat?

  • 12 January 2017
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Bij mijn simyo abbonement heb ik nummerbehoud aangevraagd en is goedgekeurd! De sim-kaart heb ik ook geactiveerd, alleen staat 'antwoord huidige provider' nog altijd uitgevinkt terwijl morgen mijn nieuwe nummer in gaat.. Is dit normaal?
icon

Beste antwoord door Samantha 12 January 2017, 16:00

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +7
Hoi Walram11,

Welkom bij Simyo en op het forum :)

Goed dat je dit even controleert! Ik zie dat je nummer morgenochtend rond 8:30 uur naar ons wordt overgezet. Dit staat ook zo gepland in ons systeem, dus ik ga ervan uit dat dit helemaal goed gaat komen :D

Ik zie dat je meerdere verzoeken tot nummerbehoud gedaan hebt. Deze eerste verzoeken waren afgekeurd, de laatste is goedgekeurd. Het komt wel eens voor dat dit aanvraag-overzicht op Mijn Simyo niet meer wordt bijgewerkt zodra er een volgende aanvraag gedaan wordt. Dit lijkt bij jou ook het geval te zijn. Ik raad je aan dit gewoon te negeren, bij ons staat alles helemaal goed.

Laat je weten of de overstap succesvol is verlopen?

Groetjes,
Samantha
Badge +7
Hoi Walram11,

Ik heb je overstap even in de gaten gehouden. Ik zie dat er hierbij toch iets is misgegaan. Je bundels zijn niet geactiveerd, waardoor al je verbruik van de afgelopen paar dagen buiten je bundel is gegaan.

Onze technische afdeling gaat ervoor zorgen dat je bundels worden geactiveerd. De gemaakte kosten hoef je natuurlijk niet te betalen, deze gaan we vergoeden 🙂

Als er nog andere problemen opduiken, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

Reageer