.

Beantwoord

Kan mijn nummerbehoud geannuleerd worden?

  • 12 December 2016
  • 6 reacties
  • 161 Bekeken

Badge
hallo,

Graag wil ik het nummerbehoud aanvraag annuleren,
Het nummer wat ik had gehad van simyo zelf wil ik gewoon houden,
Kan iemand het voor mij annuleren.

Mgt
icon

Beste antwoord door Caspar 13 December 2016, 11:39

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Alidus,

Welkom op 't forum.

Leuk dat je je vraag hier stelt op 't forum. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat jouw nummerbehoud aanvraag is afgewezen. Ik zie ook dat je Prepaid hebt. Het is niet nodig om je nummerbehoud te annuleren, Wanneer jij geen nieuwe aanvraag doet, zul je gewoon verder gaan met je huidige nummer.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Badge
Ja want ik wil mijn Prepaid omzetten naar een klein sim only.
En dat wordt nu tegen gehouden omdat mijn nummer behoud aanvraag nog staat, maar dat wil ik dus niet meer.

Mvg
Badge
Ja want ik wil mijn Prepaid omzetten naar een klein sim only.
En dat wordt nu tegen gehouden omdat mijn nummer behoud aanvraag nog staat, maar dat wil ik dus niet meer. ,

Mvg
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Alidus,

Aah zo. Dat is een probleem inderdaad. Dat kan dan niet. Geen zorgen, ik heb het doorgezet naar de technische afdeling en als het goed is zou het nu moeten lukken. Je kunt nu dus proberen je Prepaid om te zetten in een Sim Only. Lukt het nu wel?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Badge
Hoi Alidus,

Aah zo. Dat is een probleem inderdaad. Dat kan dan niet. Geen zorgen, ik heb het doorgezet naar de technische afdeling en als het goed is zou het nu moeten lukken. Je kunt nu dus proberen je Prepaid om te zetten in een Sim Only. Lukt het nu wel?



Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar


Helaas het lukt nog niet.....
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Alidus,

Wat gek dat het nog steeds niet lukt! Ik snap heel goed dat dt erg vervelend voor je is. :(

Volgens onze gegevens is verzoek voor nummerbehoud geannuleerd. Kun je mij laten weten welke foutmelding je krijgt?

Groetjes,
Asma

Reageer