.

Beantwoord

Mijn nummerbehoud is afgewezen. Wat kan ik doen?

  • 23 January 2017
  • 2 reacties
  • 148 Bekeken

Hallo Simyo medewerkers,

Wegens verblijf in buitenland heb ik besloten over te stappen van simyo sim-only naar simyo prepaid. Voor mij is nummberbehoud essentieel. Ik heb de app die in jullie instructievideo wordt genoemd, gebruikt om mijn simkaart nummer te achterhalen.Aanvraag ging goed. Tot mijn schrik kreeg ik echter zojuist een mail dat nummerbehoud is afgewezen omdat simkaart nummer niet overeenkomt met het telefoonnummer. Zouden jullie mij mijn simkaart nummer kunnen sturen en indien mogelijk direct opnieuw het nummerbehoud aanvragen. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Ray 23 January 2017, 19:20

Bekijk originele reactie

2 reacties

Waar staat volgens jou je simkaartnummer in de app?
Je simkaartnummer vind je alleen op de webbased versie van je MijnSimyo > instellingen > simkaart.

In de links staat hoe je van Simyo sim only naar Simyo prepaid overstapt.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-sim-only-naar-si-1?c=3

Je nieuwe simkaart moet wel eerst in Nederland verbonden zijn om te gebruiken in het buitenland. Je kunt er overigens alleen mee bellen en/of smsen in het buitenland.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Adam,

Welkom op 't forum :)

Wat leuk dat je overstapt naar Prepaid! Je kunt je simkaart gewoon op je Mijn Simyo vinden. wat Raytje zegt, dit zul je alleen op de web based versie van Mijn Simyo vinden onder instellingen > simkaart.

Je zult even moeten inloggen met je nieuwe Prepaid aansluiting. Je kan daarmee inloggen en daar je nummerbehoud verder invullen. Simkaarten van Simyo hebben altijd 8 cijfers.

Kom je er zo uit?

Groetjes
Caspar

Reageer