.

Beantwoord

Mijn nummer nog steeds niet overgezet. Hoe kan dat?

  • 25 July 2017
  • 5 reacties
  • 241 Bekeken

Afgelopen vrijdag, de 21st, kreeg ik bericht dat mijn nummer was overgezet, maar dit was fout gegaan: mijn tijdelijke nummer stond nog steeds op mijn Sim. Ik heb hierover gechat via fb en gisteren zou het alsnog rechtgezet worden. Het is nog steeds niet gebeurd. Ik kan dus niet gebeld worden op mijn eigen nummer. Ook kan ik geen betalingen doen, aangezien ik via mijn telefoon een tan krijg en dat kan nu dus ook niet.
icon

Beste antwoord door Asma 26 July 2017, 10:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi MarliesVaz,

Welkom op het Forum!

Ontzettend vervelend dat het overzetten van je nummer niet helemaal goed is gegaan. Ik kan mij goed voorstellen dat dit helemaal niet handig is in verband met je betalingen. 😞 Hiervoor onze excuses!

Ik zie dat wij inmiddels contact met elkaar hebben gehad via Twitter en Facebook. Op dit moment hebben wij het verzoek bij ons collega's van de technische afdeling neergelegd. Zij zullen er zo snel mogelijk voor zorgen dat je weer te bereiken bent op je eigen telefoonnummer.

Zodra dit probleem is verholpen, zullen wij je hiervan op de hoogte houden zoals beloofd. Vind je dat goed?

Groetjes,
Asma
Dank je wel! Ik wacht af. Hopelijk komt het snel in orde.
Groetjes, Marlies
Reputatie 5
Badge +9
Hoi MarliesVas,

Super! We gaan er alles aan doen en houden je uiteraard op de hoogte!

Groetjes,
Caspar
Het is gisteravond al in orde gekomen, hoor! Alles is nu in orde! 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marlies,

Gelukkig maar 😃 Dat is fijn om te horen.

Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer