.

Beantwoord

Mijn nummer is nog niet overgezet. Hoe kan dat?

  • 9 May 2017
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

Hallo iedereen, weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat je nummer is overgezet naar de Simyo simkaart? Ik heb gisteren een mailtje gekregen waarin stond dat mijn oude simkaart vandaag zou komen te vervallen en dat in de loop van de dag ik de Simyo simkaart kon gebruiken met m'n oude nummer daarop. Maar volgens mij is dat nog steeds niet gebeurd, aangezien m'n bundel nog steeds niet is geactiveerd. Klopt dit? Ik hoop dat iemand me kan helpen!
icon

Beste antwoord door Asma 10 May 2017, 14:28

Bekijk originele reactie

3 reacties

Zodra je oude sim stopt met werken is je nummer overgezet en kun je de sim van simyo het beste gebruiken. Misschien is er iets fout gegaan. Morgen meldt zich een moderator. Komt ongetwijfeld goed!

Dus... is oude sim gestopt?
Simkaart waar het nummer heen gaat moet wel geactiveerd zijn.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Rosa13,

Welkom op het Forum!

Wat leuk dat je een abonnement bij ons hebt besteld. Alleen wel erg balen dat er zoveel onduidelijkheid is ontstaan over je nummerbehoud.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je telefoonnummer gisteren overgezet had moeten worden. Gek genoeg is je nummer vanochtend pas overgezet. Kun jij hier inmiddels al gebruik van maken?

Het verbruik dat gisteren heeft plaatsgevonden hebben wij buiten je bundel in rekening gebracht. Maak je vooral geen zorgen, deze kosten zal ik voor je vergoeden. Dit kun je terugvinden zodra je mei factuur online staat rond half juni.

Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?

@ Friesian en Ray, bedankt voor het meedenken guys! :D

Groetjes,
Asma

Reageer