.

Beantwoord

Mijn nummer is overgezet. Waarom zijn mijn bundels nog niet actief?

  • 6 July 2017
  • 5 reacties
  • 409 Bekeken

Hoi simyo,

Een paar dagen geleden heb ik een abonnement afgesloten, hierbij heb ik ook nummer behoud aangevraagd. Nu is mijn nummer gisteren (5-7-2017) overgezet van KPN naar Simyo, alleen zijn mijn bundels nog niet actief, deze staan in mijn Simyo beide op je tegoed is op, 26 dagen tot je nieuwe tegoed.
Terwijl ik juist had begrepen uit de emails dat je bundels meteen starten als je nummer is overgezet, dus vandaar mijn vraag. Klopt het dat mijn bundels eigenlijk al gestart zouden moeten zijn of gebeurd dat pas de eerste van de nieuwe maand, in dit geval 1 augustus?

Met vriendelijke groet,

Marlies
icon

Beste antwoord door Samantha 7 July 2017, 12:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Loes,

Dat zou niet prettig zijn, nee! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je bundels helemaal actief zijn 🙂 Hoe kwam je bij het idee dat dat niet zo was? Zag je dat bijvoorbeeld in de app? En zie je nu iets anders?

Groetjes,
Jihane
Hoi simyo,

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn bundel gaat over 7 dagen in, terwijl mijn nummer al is overgezet. Hoe kan dit opgelost worden?

Met vriendelijke groet,
Loes
Reputatie 6
Badge +7
Hoi vangalenmarlies,

Oh, dat is mooi om te horen!

Ik wens je alvast een hele fijne dag toe. :$

Als je andere vragen hebt, dan kun je ons dit gerust laten weten.

Groetjes,
Asma
Het is geregeld! Ik had inmiddels contact opgenomen met de klantenservice. Zij hebben het voor mij opgelost! Toch bedankt voor de reactie!!
Badge +7
Hoi vangalenmarlies,

Welkom bij Simyo en welkom op ons forum :)

Oei, iets lijkt er inderdaad niet helemaal goed te gaan. Dat is wel vervelend zeg! Zodra je simkaart is geactiveerd en je nummer is overgezet, horen je bundels ook actief te zijn. Bij jou is beide het geval, maar je bundels zijn nog niet geactiveerd :(

Dit probleem ligt inmiddels al bij onze technische afdeling. Zij gaan ervoor zorgen dat je bundels alsnog geactiveerd worden.

Tot die tijd kun je je simkaart al wel gebruiken. De buitenbundelkosten die je hiermee maakt, gaan we later verrekenen met je bundels. Dit moeten we handmatig doen. Kun je daarom laten weten zodra je bundels actief zijn? Dan ga ik dit voor je regelen.

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Samantha

Reageer