.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn abonnement per direct opzeggen met nummerbehoud?

  • 25 March 2017
  • 2 reacties
  • 221 Bekeken

Ik wil per direct mijn Simyo abonnement opzeggen (nummerbehoud). Ik heb een KPN compleet afgesloten en wil daar direct mee verder.
Ik weet dat daar kosten aan verbonden zijn, omdat mijn abonnement bi Simyo tot 01-05-2017 loopt.
Hoe pak ik dit aan?
icon

Beste antwoord door Samantha 27 March 2017, 12:09

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je hebt zojuist via deze post aangegeven dat je je abonnement wil afkopen. Een moderator van Simyo zal dit proces in werking gaan stellen en je een voorstel voor het afkopen sturen. Zodra het afkopen is afgerond, kun je je nummer meenemen naar KPN. Het is aan te raden om KPN het abonnement via nummerbehoud op te zeggen, zodat je nummer niet tussen aansluitingen verdwijnt.
Badge +7
Hoi Anne1511,

Welkom op ons forum :)

Wat jammer dat je ons wilt verlaten! Je kunt inderdaad eerder weg door je abonnement af te kopen. Dit doe je door je een afkoopsom te betalen. Dit houdt in dat je alle abonnementskosten over de periode van afkoop tot en met de einddatum van je contract in één keer afbetaalt. Deze afkoopsom is gebaseerd op de originele bundels die op je contract staan.

We hebben je in december al een afkoopsom gestuurd. Hier hebben we vervolgens nooit een reactie van je over ontvangen. Ik heb je zojuist een nieuwe mail met een nieuwe afkoopsom gestuurd. Als je hiermee akkoord gaat, krijg je van ons instructies hoe je nummerbehoud aan kan vragen bij je nieuwe provider, zodat je zo snel mogelijk weg kan.

Ik zie dat je al nummerbehoud hebt aangevraagd en dat er al een overeenkomst is om je nummer op 1-5-2017 over te zetten. Als je wilt afkopen, zul je dus eerst aan KPN moeten vragen of ze deze overeenkomst voor je willen annuleren. Zodra je de instructies van ons hebt ontvangen, kan KPN een nieuw verzoek voor nummerbehoud indienen.

Laat je weten of je de mail hebt ontvangen?

Groetjes,
Samantha

@Groentjuh, heel erg bedankt voor je hulp 🙂

Reageer