.

Beantwoord

Kan nummerbehoud geannuleerd worden?

  • 16 April 2020
  • 4 reacties
  • 308 Bekeken

Hallo, ik heb twee problemen: Hoe vertaal ik de Mijn Simyo-app in het Engels?  en de e-mails die ik ontvang?  En ik zou willen verzoeken om nummerportering te annuleren en mijn bundel te activeren op het door Simyo verstrekte nummer.  Help me alsjeblieft zo snel mogelijk!

icon

Beste antwoord door Tessanne 17 April 2020, 10:37

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Mijn iPhone spreekt Engels maar de Simyo app trekt zich daar niets van aan. En er is geen instelling om de taal te veranderen, dus ik denk dat vertaling in het Engels er niet in zit. Voor het antwoord op je andere vragen verwijs ik naar een moderator die zich ongetwijfeld binnenkort zal melden.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi LexiTB,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Helaas kan ik je niet helpen met jouw eerste vraag, de Simyo app en de mailtjes zijn namelijk helaas niet te vertalen naar het Engels.

 

Met je andere vraag kan ik je wel helpen! Ik heb de aanvraag voor nummerbehoud op jouw aansluiting zojuist voor je geannuleerd en de bundels daarbij geactiveerd. Het tijdelijke nummer is nu dus niet meer tijdelijk, dit is het nummer waar je vanaf nu gebruik van kan maken. 

 

Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan hoor ik het graag!

 

Bedankt Scotsman! :blush:

 

Alvast een fijn weekend! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Dank je!  betekent dit dat mijn bundel nu actief is en dat ik automatisch het juiste bedrag in rekening wordt gebracht?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi LexiTB,

Ik heb even gekeken en zo te zien zijn je bundels inmiddels actief! Je betaalt € 9,- voor een internetbundel van 6GB en € 7,- voor Simyo Onbeperkt. 

Hou er rekening mee dat je bij ons je abonnementskosten een maand vooruit betaalt. Dus op je factuur van januari staan abonnementskosten voor februari, op je factuur van februari staan abonnementskosten van maart et cetera. Op jouw eerste (april) factuur staan dus niet alleen abonnementskosten voor heel mei maar ook voor 18 t/m 30 april. Niet dat je denkt “waarom betaal ik dubbele abonnementskosten”, dat stukje voor april kan gewoon niet op een andere factuur want die heb je niet :smile:

Groetjes, 
Bas

Reageer