.

Vraag

Kan niet overstappen van prepaid naar een abonnement binnen Simyo

  • 13 March 2013
  • 18 reacties
  • 876 Bekeken

waarom kan ik niks aaklikken ik wil van prepaid naar abonnement maar kan niks aanklikken

ge Els

18 reacties

Reputatie 7
Hallo Els,

Met behulp van welk toetsenbord heb jij je vraag ingevoerd? Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuw toetsenbord, want de punten, komma's en vraagtekens doen het bij jouw niet meer. Ook de shift-toets voor een hoofdletter laat steken vallen. Als je een draadloos toetsenbord gebruikt kunnen natuurlijk ook de batterijen leeg zijn geraakt.:p

Ik ervaar trouwens niet hetgeen jij ervaart. Zowel op de Simyo homepage als in Mijn Simyo kan ik alles aanklikken.
Badge
Hey RicoK,

Je moet even JOUW toetsenbord ook in de gaten houden want bij JOU duikt de "w" soms zomaar ineens op waar dit niet de bedoeling is... 😉
Reputatie 7
Aaargh, gadverdamme, je hebt helemaal gelijk. Typo :p

.....doen het bij jouw niet meer, moet natuurlijk zijn:.... doen het bij jou niet meer..
Reputatie 7
Badge +9
Wat een gemiereneuk hier zeg. Of is het gemierenneuk ? :p

@elsblaau ;): volgens mij doe je iets niet helemaal goed, denk ik....vermoed ik. Zou zomaar kunnen.  
Reputatie 7
Zo nu en dan een lolletje moet toch kunnen he :rolleyes:
Reputatie 7
Badge +9
he :rolleyes:
 
Bedoel je deze hè of deze hé? :p

Was er laatst niet een meneer die het streepje op de e miste op de Simyo homepage en dat hier postte? Beetje vaag verhaal 😕
Reputatie 7
Ik bedoel inderdaad 'hè'.
😃
Reputatie 7
Badge +9
Die vermaeledijde diakrieten ook. :p
Sorry, word melig. Tijd om uit te loggen.....o nee, dat gaat niet. ;)
Reputatie 7
Zo, ik bespeur daar toch wel een redelijke kennis der Nederlandsche Taal. :eek:
Badge
Of misschien wel mierengeneuk? Maar dat terzijde
Reputatie 7
En zet jij de meligheid even voort..:p
Badge
Ja kon het niet laten maar Els is nog steeds niet geholpen. Misschien ook makkkelijker om het probleem te vermelden in de titel. Werkt wellicht sneller dan "hallo"
Reputatie 7
En ik sluit me daar bij aan!! Hallo laat niet echt een probleem zien.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo laat niet echt een probleem zien.

Misschien niet maar ik vind betekenis 15 bij punt 5 wel kant raken. Betekenis 18 is ook een goede.

Persoonlijk kies ik dan liever voor betekenis 18 en in die context zou een oplossing voor dit probleem enige kans van slagen kunnen hebben. Ik geloof daar wel in. 

http://i92.photobucket.com/albums/l28/leoneke2/f53792aba8fe0eccd6b019ff943e2034.jpg
Reputatie 7
Badge +9
Dus......Simyo  mods? 
Badge
DeLeon ik denk dat de mods jouW mening aangaande de betekenis van het woord 'hallo' niet delen aangezien ze weinig aanstalten maken om deze vriendelijke dame van een antwoord te voorzien...
Reputatie 5
Badge +10
waarom kan ik niks aaklikken ik wil van prepaid naar abonnement maar kan niks aanklikken

ge Els


Welkom op het forum elsblaauw,

Kan je je probleem iets specifieker uitleggen? Het is voor mij nu lastig voor te stellen waar je precies tegenaan loopt. Als je wilt overstappen naar een Simyo abonnement kan dit via je persoonlijke pagina.

- log in op Mijn Simyo
- tabblad overzicht
- scroll naar onderen en kies voor 'stap over naar Sim only'
- kies vervolgens het gewenste abonnement

Kan je aangeven bij welke stap het mis gaat?

Overigens excuses voor de late reactie.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Zie je wel? Door weder en winden kan je hier op de mods bouwen:o

Nouw Els? Het is nouw toch echt jou beurt...🆒

Reageer