.

Vraag

Kan mijn nummerbehoud geannnuleerd worden?

  • 16 May 2012
  • 5 reacties
  • 389 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo,

Ik kreeg zojuist een mail binnen dat mijn huidige nummer pas op 11-06-2012 overgezet kan worden naar Simyo.
Dit terwijl mijn Simyo abonnement ingaat op 16-05-2012, en mijn huidige T-Mobile abonnement op 16-05-2012 afloopt.
Daarom wens ik mijn nummerbehoud te annuleren en wil ik vanaf 16-05-2012 gewoon kunnen bellen volgens
abonnementsprijs, mits jullie mijn huidige nummer deze week nog om kunnen zetten. Anders moet ik namelijk meer
dan een maand bellen buiten de abbonementsprijs om.

Groet,

Lars

P.S: heb hier een x aantal dagen geleden al over gemaild, maar helaas nog geen reactie gehad.

5 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Lars,

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
De aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd voor 11 juni 2012. Dit betekent dat je dan tot 11 juni gebruik kunt maken van je T-mobile abonnement en hierna zul je de Simyo simkaart kunen gaan gebruiken. Het is dus niet zo dat je T-mobile abonnement op 16 juni verloopt. Als je nummerbehoud alsnog wenst te annuleren vernemen we dit graag. Je zult dan per direct gebruik kunnen maken van je Simyo abonnement. Je T-mobile nummer zal in dit geval wel verloren gaan.

Graag vernemen we welke actie je wenst te ondernemen.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste Lars,

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
De aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd voor 11 juni 2012. Dit betekent dat je dan tot 11 juni gebruik kunt maken van je T-mobile abonnement en hierna zul je de Simyo simkaart kunen gaan gebruiken. Het is dus niet zo dat je T-mobile abonnement op 16 juni verloopt. Als je nummerbehoud alsnog wenst te annuleren vernemen we dit graag. Je zult dan per direct gebruik kunnen maken van je Simyo abonnement. Je T-mobile nummer zal in dit geval wel verloren gaan.

Graag vernemen we welke actie je wenst te ondernemen.

Groetjes,

Manisha




Hallo,
Bij deze direct mijn nummerbehoud annuleren svp.
Groet,
Lars
Reputatie 2
Badge +4
Beste Lars,

Zojuist hebben we op jouw verzoek het verzoek voor nummerbehoud geannuleerd en je abonnement geactiveerd. Je zult op de persoonlijke pagina kunnen inzien wat het resterende tegoed is voor deze maand. Op 1 juni zul je de volledige bundel ontvangen.

Groetjes,

Manisha
Badge
Kan er nog iets gedaan worden aan de kosten die ik nu gemaakt heb 'Buiten de bundel'?
Dit aangezien er eerst gewoon aanleiding was dat mijn nummer vorige week al overgezet kon worden.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Lars,

Het is ons niet duidelijk wat je precies bedoelt met dat je nummer vorige week al kon worden overgezet.Wij hebben je gevraagd akkoord te gaan met het annuleren van het verzoek voor nummerbehoud en de activatie van je Simyo abonnement met het tijdelijke nummer. Na verwerking van je reactie hebben we direct het verzoek geannuleerd en je bundel geactiveerd. Dit hebben we je ook op het forum gemeld. De kosten die je voor vandaag hebt gemaakt zullen we om niet vergoeden aangezien je al wist dat het abonnement tot vandaag nog niet actief was.

Groetjes,

Manisha

Reageer