.

Beantwoord

Kan mijn nummer eerder worden overgezet naar Simyo?

  • 5 August 2021
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

hallo,

ik heb onlangs een abonnement bij simyo afgesloten en voor de optie nummerbehoud gekozen. nu is de datum die geprikt is voor mijn nummerbehoud 2 september. is er een mogelijkheid om deze te vervroegen?

snap het als het niet kan, maar niet geschoten is altijd mis... :)

 

groetjes!

icon

Beste antwoord door Groentjuh 5 August 2021, 23:48

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi berk,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Zoals Groentjuh al schreef geeft je huidige provider aan wanneer je nummer word vrijgegeven, tenzij zij aangeven dat het eerder kan/mag kunnen wij dit niet verplaatsen.

 

Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7
Badge +9

hallo,

ik heb onlangs een abonnement bij simyo afgesloten en voor de optie nummerbehoud gekozen. nu is de datum die geprikt is voor mijn nummerbehoud 2 september. is er een mogelijkheid om deze te vervroegen?

snap het als het niet kan, maar niet geschoten is altijd mis... :)

 

groetjes!


Doorgaans is het niet Simyo die zorgt voor vertraging. Zij heette je ongetwijfeld graag zo snel mogelijk welkom als klant. Doorgaans zie je echter dat je toch een maand of soms zelf langer moet wachten, omdat ofwel je abonnement nog tot een bepaalde datum loopt ofwel je een bepaalde periode opzegtermijn hebt bij je vorige provider.

In veruit te meeste gevallen moet je dus eerst bij je oude provider zijn hiervoor; Zodra zij het nummer eerder vrij geven, zal Simyo een nieuwe verzoek kunnen doen om eerder het nummer te behouden.

Reageer