.

Beantwoord

Kan mijn nummer eerder overgezet worden?

  • 15 June 2018
  • 3 reacties
  • 240 Bekeken

Hallo,
Mijn contract eind op 12 Juli, kunnen jullie de nummer eerder overzetten naar de andere provider ?
ik ga zeker mijn contract betalen tot de eind maar het probleem is dat Ik heb nu een nieuwe mobile maar mijn simyo sim is te groot voor de nieuwe phone en ik kan die niet gebruiken.

Grotjes
icon

Beste antwoord door Ashweeta 16 June 2018, 11:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Frea,

Welkom op het Forum!

Ah, ik snap heel goed dat je gebruik wilt maken van je nieuwe telefoon. Helaas kan je nummer niet eerder dan 12 juli overgezet worden. Bij ons geldt er een opzegtermijn van 30 dagen. Daarom kan je nummer pas 12 juli overgezet worden.

Misschien kan je langs een telefoonwinkel gaan om je simkaart te verknippen? Zij kunnen je simkaart verknippen tot het juiste formaat van je telefoon. Dan kan je wel gebruik maken van je nieuwe telefoon. Snap je wat ik bedoel?

Groetjes,
Ashweeta
Hoi Ashweeta,
bedankt voor je antwoord. Ik snap de opzegtermijn, kan ik misschien de restant bedrag eerder betalen om de overzet sneller maken?

groten

Frea
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Frea,

Heel begrijpelijk dat je zo snel mogelijk wilt overstappen. Helaas is het niet mogelijk om eerder dan je opzegtermijn over te stappen of om je opzegtermijn af te kopen. :(

Zou je wel graag je nieuwe telefoon al willen gebruiken, dan kun je ervoor kiezen om je simkaart wat kleiner te laten maken. Dan kun je er zo snel als mogelijk gebruik van maken! Durf je dit niet aan? Dan kun je natuurlijk ook een nieuwe 3-in-1-simkaart bestellen via Mijn Simyo. Deze optie kun je vinden onder het tabblad Instellingen > Simkaart. Gaat dat lukken?

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Els

Reageer