.

Beantwoord

Kan mijn forumaccount met tijdelijk mobiel nummer worden verwijderd?

  • 27 January 2023
  • 4 reacties
  • 33 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik probeerde in te loggen in het forum met mijn geporteerde nummer, omdat het tijdelijke nummer niet meer bestaat, maar heb dus een nieuw account aan moeten maken.

Kan een moderator mijn forumaccount verwijderen met het tijdelijke nummer 06XXXXXXXX, dat nu niet meer bestaat?

Verder een compliment voor de overgang van KPN Mobiel naar Simyo Mobiel, is soepel verlopen vanochtend. Mijn vrouw is weer helemaal blij met haar nieuwe abonnement.

icon

Beste antwoord door Amy 27 January 2023, 13:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jan-D,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Wel wil ik meteen even aangeven dat ik het tijdelijke nummer in jouw bericht heb aangepast omdat het niet is toegestaan om 06-nummers of andere persoonlijke gegevens openbaar te vermelden 😊. 

Super fijn om te lezen dat de overstap zo goed is verlopen! Dat zien we graag. 

Helaas kan ik het account niet terugvinden met het tijdelijke nummer. Welke username had je hiervoor gebruikt? Dan zoek ik deze op en zal ik dit account voor je verwijderen. 

Groetjes,
Amy

Hallo @Amy ik weet dat er geen privégegevens in openbare fora vermeld mogen worden. Maar ik was in de veronderstelling dat dit een ‘tijdelijk’ nummer was en dat het daarom geen kwaad kon.

Ik gebruikte als forumnaam JanD, die ik nu ook weer wilde gebruiken, maar logischerwijs al bezet was.

Kun jij dan ook mijn huidige forumnaam Jan-D weer aanpassen naar JanD.

Die forumnaam gebruik ik ook bij het KPN-forum, anders moet ik steeds nadenken, welke forumnaam had ik ook al weer.

Bedankt vast voor de moeite.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jan-D,

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp je punt inderdaad! Het kan zijn dat het tijdelijke nummer ooit weer wordt vrijgegeven aan iemand anders, vandaar 😊. 

Gek genoeg kan ik geen account vinden met de username JanD. Voor nu heb ik het account met username Jan-D aangepast naar JanD! Laat je mij even weten of jij dit ook terugziet? 

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Amy

Hallo @Amy bedankt, ik heb mijn goede forumnaam weer terug.

Reageer